Oblikovalske kvalitete in platforma hvaljenega Focusa. Veliko pogonskih – tudi elektrificiranih – verzij. To je nova Ford Kuga

Oblikovno se Kuga v tretji generaciji prvič zelo očitno zgleduje po uspešnem Focusu in tako poslavlja od terenske robatosti (in višine, saj je 20 mm nižja). Precej podobnosti je mogoče najti zunaj in znotraj, delita pa si tudi Fordovo platformo z oznako C2. Nova Kuga je v primerjavi z odhajajočim modelom zrasla v vse smeri. Pri 4622 mm dolžine je 89 mm daljša, pri 1882 mm je tudi kar 44 mm širša, 20 mm daljša pa je tudi medosna razdalja. Vsi potniki bodo zato uživali več prostora, s premikanjem zadnje klopi pa bo mogoče pridobiti največ prostora za noge v tem razredu (ali pa za 67 litrov povečati prtljažnik). Prostornost je prav tako dobra lastnost novega Focusa. Kljub večjim meram in dodani tehnologiji so uspeli privarčevati do 90 kilogramov teže.

Kugo bo namreč mogoče dobiti v treh hibridnih različicah. Najmočnejša Kuga z 2,5-litrskim bencinskim motorjem bo priključni hibrid s 165 kW sistemske moči (225 KM) in več kot 50 kilometri električnega dosega. Enak bencinski motor bo prihodnje leto na voljo s konvencionalnim hibridnim pogonskim sklopom, v katerem bo električni motor lahko sodeloval le vzporedno. Bo pa takšna Kuga zaradi manjšega sklopa baterij predvsem lažja. Bencinski del ponudbe zaključujeta trivaljna 1,5-litrska motorja z 88 kW in 110 kW  (120 in 150 KM) moči. V ponudbi bodo prav tako trije dizelski motorji – 1,5-litrski z 88 ali 110 kW (120 in 150 KM) moči ter 2-litrski s 140 kW moči (190 KM) iz dizelskega Focusa ST). Slednji bo pravzaprav deloval v 48V delno hibridnem sistemu, alternator/zaganjač pa bo omogočal funkcijo jadranja in pomoči pri speljevanju in pospeševanju. Za najmočnejega dizla je serijsko na voljo tudi štirikolesni pogon (za hibrida doplačilo), po želji pa bo mogoče dodati še osemstopenjski samodejni menjalnik (za motor 1,5 s 88 kW in 2,0 s 140 kW).


Vozili smo: Ford Focus 1,0 EcoBoost ST-Line


Notranjost je torej podobna tisti v Focusu – razporeditev in oblika armaturne plošče na primer. Položaj za volanom v novem Focusu lahko samo pohvalimo in očitno bo tudi nova Kuga na področju ergonomije precej napredovala. Tukaj je seveda tudi najnovejši Fordov sistem Sync3, v nasprotju s Focusom pa je pri Kugi namesto tradicionalnih analognih merilnikov za voznika na voljo 12,3-palčni zaslon.

Focus nas je že navdušil z vodljivostjo in lego. Verjamemo, da bo vsaj nekaj njegovega talenta povzela tudi nova Kuga. Navsezadnje bo na voljo tudi v športni opravi ST-Line. Prvi modeli nove Kuge bi naj bili na cestah ob koncu leta 2019.