Novi 911 Turbo S z največjim preskokom doslej

Tu je novi Porsche 911 Turbo S! Z novim bokserskim šestvaljnikom do stotice pospeši v 2,7 sekunde. Pri Porscheju pravijo, da gre za največji preskok v zmogljivostih doslej

Špekulacij je konec, avtomobilistični paparaci pa si lahko odpočijejo – Porsche je uradno predstavil novi 911 Turbo S! Ta ima v zadku novi motor, ki je sicer narejen na osnovi motorja v modelih Carrera – 3,8-litrski dvojno prisilno polnjeni protibatni (ali bokserski) šestvaljnik zmore 478 kW (650 KM) in 800 Nm največjega navora, ki je na voljo od 2500 do 4500 vrtljajev. To je sicer 51 kW (70 KM) in 50 Nm več v primerjavi s predhodnikom. Novi Turbo S pa zato tudi dve desetinki sekunde hitreje pospeši do 100 km/h – 2,7 sekunde je Porschejev podatek, s katerim so ponavadi precej konzervativni. Tudi tokrat pa je najvišja hitrost 330 km/h. Pri Porscheju poudarjajo, da gre za največji napredek v zmogljivostih v zgodovini modelov 911 Turbo. Spremenili so logiko dovajanja zraka tako za motor, kot za turbopolnilnike – del zraka za proces izgorevanja sedaj pride tudi skozi prepoznavne odprtine pred zadnjim parom koles, značilne za modele Turbo. Motor tako skozi štiri odprtine dobi več zraka. Namestili pa so tudi večji hladilnik za turbopolnilnika, ki sta prav tako večja kot v predhodnem avtomobilu ter nameščena simetrično.

Edina opcija je osemstopenjski samodejni menjalnik PDK, ki so ga prilagodili karakteristikam novega motorja, z razširjeno različico Porschejevega sistema za upravljanje z oprijemom in izboljšanim prenosom pa se navor na vsa štiri kolesa prenaša učinkoviteje kot pri predhodnem modelu. Na sprednja kolesa lahko po potrebi namreč sistem pošlje kar 500 Nm navora.

Boki so pri 1900 mm za 20 mm širši kot pri predhodniku, novi Turbo S pa ima tudi širši kolotek – 42 mm spredaj in 10 mm zadaj. Novi je Porschejev sistem za nadzor aktivnega vzmetenja, ki omogoča hitrejši in natančnejši nadzor blažilnikov, nagibanja karoserije, boljše vodljivosti in oprijema. Turbo S ima prvič nameščena kolesa različnih premerov – spredaj merijo namreč 20 palcev (255/35), zadaj pa 21 palcev (315/30). Gre pa za platišča z novo obliko in sredinskim vijakom. Novi Turbo S se lahko pohvali tudi z aktivno aerodinamiko. Sprednje krilce se podaljša s pomočjo pnevmatike, zadnje krilce se pri višjih hitrostih dvigne za večjo stabilnost, aktivne pa so tudi lopute za hlajenje v sprednjem delu avtomobila. Pri Porscheju pravijo, da novi Turbo S v primerjavi s predhodnikom doda 15 odstotkov več potisne sile k tlom. Prepoznaven paket oblikovnih dodatkov zaključijo štirje črni zaključni izpušnih cevi.

Preberite tudi
Enyaq – prvi SUV model Škodine električne dobe