Mercedesova družina razreda A je dobila še zadnji manjkajoči košček sestavljanke – najmočnejši A45 AMG, ki v različici S zmore kar 310 kW (421 KM) moči. V kombilimuzinski in CLA limuzinski obliki

Moč, ki so jo uspeli dobiti iz prisilno polnjenega dvolitrskega štirivaljnika, je bržkone najzanimivejši podatek. Pri 310 kW (421 KM) moči je trenutno namreč najmočnejši štirivaljnik v serijski proizvodnji. Iz enega litra prostornine so torej izvlekli kar 155 kW (211 KM) moči. Zmore 30 kW (40 KM) več od predhodnika, za 25 Nm pa so povečali tudi največji navor (sedaj 500 Nm). Govora pa je o različici A45 AMG S, ki je pri tem modelu prvič na voljo. Običajni model pa zmore 285 kW (387 KM) moči ter 480 Nm največjega navora. Pri Mercedesu omenjajo tudi “dinamično naraščajočo krivuljo navora” v spodnjem delu vrtljajev, kar pomeni boljšo odzivnost in zagotavljanje moči, podobno atmosferskim motorjem.

A45 S 4MATIC+ za pospešek do 100 km/h potrebuje le 3,9 sekunde, A45 4MATIC+ pa okrogle 4 sekunde. A45 je z najvišjo hitrostjo v osnovi tipično omejen na 250 km/h, z opcijskim paketom AMG Driver’s Package ter v A45 S pa vas spustijo do 270 km/h. Kot pove že ime (pa tudi smisel) je v obeh primerih serijski štirikolesni pogon AMG Performance 4MATIC+, medtem ko je samodejni menjalnik osemstopenjski dvosklopčni (AMG SPEEDSHIFT DCT-8G). Štirikolesni pogon je z novim diferencialom z dvema elektromehansko upravljanima sklopkama na zadnji osi popolnoma variabilen. Tako se lahko moč in navor popolnoma prenašata ne le med obema osema, ampak tudi med obema kolesoma na zadnji osi. Pri Mercedesu so potem izkoristili možnost, ki se je ponudila s tem in po vzoru Focusa RS vpeljali “Drift mode”, z vklopom katerega je potem lažje izvajati vragolije z bočnim drsenjem.

Na sprednji osi (ki so jo prenesli iz CLS-a) so uporabili McPhersonovo obliko obese z geometrijo, ki zmanjšuje vpliv pogona na krmiljenje, zadaj pa štiri točkovno vpetje. Popolnoma prenovljeno je AMG-jevo vzmetenje, blaženje pa prilagodljivo (3 stopnje nastavitev), pri čemer pravijo, da so v enaki meri izboljšali tako udobje, kot športnost oziroma gtrdijo, da so zmanjšali nagibanje koserije in izboljšali vodljivost. Zračeni zavorni diski so pri osnovnem modelu spredaj veliki 350 mm, pri različici S pa 360 mm.

Izbirati je mogoče med šestimi voznimi programi, kar imenujejo AMG Dynamics Select. Znotraj tega pa je v sklopu AMG Dynamics mogoče nastaviti tudi način delovanja sistema ESP – ta v štirih nastavitvah od Basic do Master dopušča naraščajoče skrajnejše manevre in gibanje avtomobila. Ob pogledu v notranjost bo marsikdo zastrigel z ušesi. Ničkolikokrat hvaljeni razporeditvi razreda A s kupom tehnologije so dodali vse, kar bo takšen “hot hatch” potreboval za občasne izlete na dirkališče ob izbiri načina Master.