Tudi novi S5 kot blagi hibrid z dizelskim motorjem. Le 7 kW manj moči, a zato z 19 odstotkov nižjo porabo

Pri Audiju nadaljujejo z dizelskim trendom za pogon svojih modelov, tudi za tiste s prestižno oznako S. Po nedavno predstavljenih S6 in S7 je blagi hibridni sklop s šestvaljnim prisilno polnjenim dizelskim motorjem prejel tudi S5. Slednji se potem, ko je po uvedbi novih meritvenih standardov (WLTP) za nekaj časa izpadel iz Audijeve ponudbe, torej vrača. Precej mešano pa bo sprejeto dejstvo, da je trilitrski prisilno polnjeni TFSI motor zamenjal takšen, ki porablja – dizel.

Tudi v tem primeru električni del blagega 48v hibridnega pogonskega sklopa sestavljata tako mali električno gnan kompresor (7 kW), kot jermenski alternator/zaganjač, ki omogoča funkcijo jadranja. Dizelski prisilno polnjeni V6 motor s tremi litri prostornine zmore kar 255 kW moči (347 KM), alternator/zaganjač pa k temu doda še največ 8 kW rekuperacijske moči (elektriko pošilja v li-ionsko baterijo s 0,5 kWh moči). Največji navor znaša 700 Nm. Deset konjev se je torej poslovilo, prirast navora pa je občuten, kar 200 Nm! Pri Audiju pravijo, da novi S5 v primerjavi z bencinskim predhodnikom porabi v povprečju 19 odstotkov manj goriva. S5 TDI se do 100 km/h požene v 4,8 sekundah (težji Sportback v 4,9), kar je le desetinko počasneje v primerjavi z S5, ki ga je poganjal bencinski motor.

Moč se prenaša preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika in štirikolesnega pogona quattro. Opcijski je športni diferencial z porazdeljevanjem navora (aktivno vektoriranje), prav tako prilagodljivi blažilniki z elektromagnetnimi ventili, s katerimi upravlja novi osrednji sistem za nadzor aktivnih delov podvozja.

To pa je tudi vse, kar je novega v avtomobilu, ki sicer ostaja večinoma nespremenjen. Minimalen kompromis v zmogljivostih za občutno boljšo ekonomičnost torej. Kljub racionalnim argumentom, ki so na strani S5 TDI, pa je v bencinskem delu ponudbe A5 po tej spremembi zazevala precejšnja luknja.