Ceed je pridobil svojo najvznemirljivejšo različico – GT, ki prinaša 150 kW moči, čvrstejše podvozje in nabor vizualnih dodatkov

Tisti, ki ste upali na zmogljivosti Hyundaija i30 N po nižji ceni, boste morda razočarani. A novosti, ki prihajajo z oznako GT, bodo ta vsestransko prepričljiv avtomobil, ki je v nedavnem izboru za slovenski avto leta osvojil drugo mesto, precej popestrile. Zaloga moči je v primerjavi z običajnimi različicami namreč še vedno precejšnja – 150 kW (204 KM) in 265 Nm največjega navora zmore 1,6-litrski prisilno polnjeni štirivaljnik, ki bo na voljo tudi v modelu Proceed. Ceed GT bo za pospešek od 0 do 100 km/h potreboval okoli 7,5 sekund. Šeststopenjski ročni menjalnik je standarden, mogoče pa bo dobiti tudi sedemstopenjski samodejni z možnostjo pretikanja z ročkami ob volanu.

Poigrali so se tudi z vzmetenjem – natančneje Albert Biermann, ki je po razvoju Hyundaia i30 N sedaj zadolžen za celotno ponudbo Kie in Hyundaia. Podvozje so spustili za 5 mm, čvrsteje nastavili vzmetenje, čvrsteje vpeli prednja kolesa, hkrati pa za udobnejšo vožnjo čez neravnine popustili pri prednjeme stabilizatorju. Ceed GT ima tudi predelan sistem ESC z zaviralnim vektoriranjem navora ter večji zavorni paket z diski premera 320 mm.

GT pa prinaša za športno izvedbo tudi nekaj potrebne oblikovne popestritve, kjer je običajni Ceed le precej zadržan. Slednje so storili po učbeniku – večja kolesa, večji zračniki, rdeče črte in navidezni zadnji difuzor. Vse našteto bo, kot je v praksi pri ostalih proizvajalcih, mogoče dobiti tudi s preostalimi različicami – v paketu GT Line.

Čeprav Ceed GT po moči ne spada povsem v tako imenovani “hot hatch” teritorij, pa bo z dodatno opremo vseeno predstavljal zanimiv paket za ljubitelje dinamične vožnje in špornega videza. Umešča se nad najmočnejšimi običajnimi različicami avtomobilov v svojem segmentu in pod oznakami, kot sta GTI ali ST.