Če prvega CLA-ja nismo mogli upravičeno poimenovati “mali CLS”, je tokrat morda drugače

Kombilimuzini in limuzini razreda A torej sledi novi štirivratni CLA, ki ima v primerjavi z limuzinskim A-jem manj tradicionalen – kupejevski, če želite – profil in malo manj prostora v kabini. Seveda pa si z razredom A deli platformo s pogonom na prednji par koles.

Novi CLA je zrasel v skoraj vse smeri – je 48 mm daljši (4688 mm), 53 mm širši (1830 mm) in pri 1439 mm višine je tudi 2 mm nižji od predhodnika. Z novimi merami so uspeli doseči estetsko kvalitetnejša razmerja – pokrov motorja je daljši, kabina je pomaknjena nazaj. Novi avtomobil že na oko deluje daljši, oblika pa bolj tekoča, zrelejša, če ga primerjamo s predhodnikom. Tudi v podrobnostih je prepoznati veliko CLS-a, katerega oblika nam je v uredništvu zelo pri srcu, kot tudi štirivratnega GT-ja. Skratka – to, da je novega CLA-ja sedaj težje ločiti od večjega brata, je verjetno največji kompliment, ki mu ga lahko damo v tem trenutku.

Tukaj se mora nehvaležna primerjava s CLS-om seveda končati. A nedavno nas je v uredništvu prepričal tudi avtomobil, s katerim si delita osnovo. Notranjost je enaka tisti iz razreda A, o kateri smo že veliko napisali, z najnovejšim multimedijskim sistemom MBUX, vključno z novo verzijo inteligentne govorne asistenco, ki zmore prepoznavati bolj komplicirane stavke, in navigacijo, ki napotke prikazuje s pomočjo obogatene resničnosti. Je pa občutek v notranjosti seveda precej odvisen od para 10,25 palčnih zaslonov, ki sta tudi tukaj doplačljiva.

Tudi podvozje in pogonske enote si deli s kombilimuzino in limuzino razreda A. Znotraj običajne ponudbe so sprva predstavili najmočnejšo različico – CLA 250. Teh 165 kW moči in 350 Nm največjega navora dvolitrski bencinski prisilno polnjeni štirivaljnik. Že zelo kmalu pa bo na voljo širok nabor bencinskih in dizelskih agregatov (vključno z 1,33-litrskim prisilno polnjenim štirivaljnim bencinskim motorjem) z možnostjo ročnega ali samodejnega dvosklopčnega menjalnika ter štirikolesnega pogona 4MATIC. Tokrat bo na voljo tudi priključni hibrid CLA 200e.

Seveda računamo tudi na AMG druščino, z enakim dvolitrskim motorjem. AMG CLA35 z 225 kW moči in dve različici CLA45 (S in brez) z občutnim prirastom že tako impresivnemu zalogaju moči, saj bo motor zmogel 300 kW. Novi CLA bo sicer zapeljal na ceste v mesecu maju.