“Bolj prestižen, bolj kupejevski”, pravijo pri Mercedesu. Tukaj je tudi že prva različica AMG

V svoji drugi generaciji utrjuje svoj položaj v že precej dobro uveljavljeni niši na točki, kjer njen obstoj ni več vprašanje, in kjer ob nedavno predstavljenem Cayennu Coupe vsak čas pričakujemo tudi novi X6. Recept je torej znan. V osnovi gre za GLE s kupejevsko spuščajočo se streho in zadkom, ki je z novimi lučmi bolj podoben kupejevskim in limuzinskim predstavnikom nemške znamke. Mercedes pravi, da je prostornejši od predhodnika, medosna razdalja je sicer 60 mm krajša kot pri običajnem GLE-ju, a 20 mm daljša v primerjavi s predhodnikom. V dolžino meri že skoraj 5 metrov (4939 mm), v širino preko 2 metra (2010 mm), prostonina prtljažnika pa je pri 655 litrih 40 litrov večja kot pri predhodniku.

Ob začetku prodaje bo v različicah 350 d in 400 d na voljo dizelski prisilno polnjeni šestvaljnik, pridružil pa se mu bo tudi že AMG 53 z dvojno prisilno polnjenim vrstnim šestvaljnim bencinskim motorjem v delno hibridnem pogonskem sklopu, znanem že iz modelov CLS in štirivratnega AMG GT. AMG GLE 53 zmore 320 kW (435 KM), začasno pa še dodatnih 16 kW (22 KM). Do 100 km/h pospeši v 5,3 sekundah, najvišja hitrost je omejena na 250 km/h, porabi pa povsem dostojnih 9,3 l/100km. Dizelski 350 d na drugi strani ponuja 200 kW (272 KM) moči in 600 Nm največjega navora, 400 d pa 243 kW (330 KM) in 700 Nm največjega navora. Pri Mercedesu pravijo, da bodo sledili tudi priključni hibridi. Vse različice moč prenašajo preko devetstopenjskega samodejnega menjalnika, za katerim je sklopka z računalniško upravljanimi lamelami, kar omogoča popoln prenos navora med sprednjo in zadnjo osjo.

Serijsko vzmetenje je tradicionalno, s kovinskimi vzmetmi ter nastavljeno trše in čvrsteje, z izboljšano geometrijo v primerjavi z odhajajočim modelom. Mogoče pa je izbrati tudi športno nastavljeno zračno vzmetenje AIRMATIC s tehnologijo prilagajanja blaženja podlagi in dinamiki vožnje v realnem času. Nadaljna opcija je vzmetenje E-Active Body Control, ki lahko v povezavi z Airmaticom prilagaja blaženje in prožnost na vsakem kolesu posebej. To pomeni, da ne kljubuje samo nagibanju, ampak tudi navpičnim premikom. Zanimivo je, da tudi ta sistem deluje pri napetosti 48 V in je na slabih podlagah del energije celo sposoben rekuperirati in tako za delovanje potrebuje pol manj energije kot prej.

Različica AMG ima seveda nabor vizualnih in tehničkih dodatkov. Od športnejših odbijačev, svojstvenih 20-palčnih serijskih platišč (22-palčna so opcijska), do AMG volana in kovinskih zaključkov v notranjosti ter tehnologije, ki jo loči od cenejših modelov. Zračno vzmetenje z AMG Ride Control je namreč serijsko, serijski pa je tudi AMG Active Ride Control, ki s servo motorji v zavojih učvrsti stabilizatorje in zmanjšuje nagibanje karoserije. Večje so tudi zavore – 400 mm veliki diski spredaj in 345 mm zadaj.