Mercedes-AMG CLA35 je “hot hatch” v všečnejši obliki, ki napoveduje polnovredni CLA45

Pri Mercedes-AMG-ju so prisilno polnjeni štirivaljnik iz modela A35 uporabili tudi v novem CLA-ju in predstavili CLA35. Z bolj tekočimi linijami je slednji elegantnejša alternativa oblikovno bolj zadržanima kombilimuzini in tradicionalni limuzini. Je bližje cesti in ima širši kolotek. Od limuzine je na primer tudi za 139 mm daljši. Dvolitrska pogonska enota tudi tukaj zmore 225 kW moči (306 KM) in 400 Nm največjega navora. Tudi čas, v katerem CLA35 pospeši do 100km/h je tako enak A35 v obeh različicah – 4,9 sekund z uporabo programa za pospešek z mesta (launch control). Najvišja hitrost je omejena na 250 km/h. Moč prav tako prenaša na vsa štiri kolesa preko sedemstropenjskega samodejnega menjalnika z dvema sklopkama. Ta je sicer enak, a s svežimi nastavitvami in agresivnejšim prestavljanjem glede na izbran vozni način. Avtomobil so spredaj učvrstili z dvema diagonalnima opornikoma in aluminijasto ploščo, nameščeno pod motorjem.


Vozili smo: Mercedes-AMG A35


Tudi štirikolesni pogon poznamo iz razreda A. Ves navor se večino časa prenaša na sprednji par koles, nazaj pa se ga lahko preko elektromehanske sklopke pošlje največ pol (oz. do razmerja 50:50). Dejavniki, ki vplivajo na porazdelitev, pa niso samo hitrost, vzdolžni in bočni pospešek ter položaj volana, ampak tudi razlike v vrtenju med posamičnimi kolesi, izbrana prestava ter količina dodanega plina. Zavore na sprednji osi sestavljajo čeljusti s štirimi bati in diski s premerom 350 mm, zadnje pa z bolj tradicionalnimi čeljustmi in 330 mm diskom. V izogib kompromisom med športno okretnostjo in udobjem je na voljo opcijsko prilagodljivo blaženje s tremi režimi delovanja in bliskovitim samodejnim prilagajanjem situaciji na cesti.

CLA35 sicer napoveduje prihod še bolj vznemirljive, polnovredne AMG različice CLA45 AMG, ki prihaja skozi velika vrata z več kot 400 konjskimi močmi. Še prej pa seveda z enakim motorjem pričakujemo A45 AMG.