Prvi povsem električni avtomobil je ena večjih prelomnic v šestdesetletni zgodovini znamke, ki da veliko na tradicijo. Pogon si deli z BMW-jevim i3s

Mini Cooper SE je torej prvi električni Mini. Čeprav ohranja vse ikonične lastnosti, pa z logotipi, zaprto masko in posebnimi platišči poudarja svojo ‘električno’ naravo. Pravijo, da so tradicionalne Minijeve vozne lastnosti z električnim pogonom le še poudarili. Zaradi nizko nameščenih baterij z zmogljivostjo 32.6 kWh je težišče sedaj 30 mm nižje, popolnejša je tudi razporeditev teže, hipno podajanje največjega navora pa pristoji osebnosti avtomobila. Do 60 km/h potrebuje namreč le 3,9 sekunde. Cooper SE je pri 1365 kilogramih sicer 145 kilogramov težji od trivratnega Cooperja S s samodejnim menjalnikom. Prtljažni prostor ni okrnjen in meri še vedno precej skromnih 211 litrov (731 litrov s podrtimi sedeži).

Znanja na področju pogona je v hiši že dovolj. Električni motor si namreč deli z BMW-jevim i3s. Prav tako zmore 135 kW (181 KM) in 270 Nm navora. Do 100 km/h pospeši v 7,3 sekundah, kar je pri podobni  količini moči in navora pol sekunde slabše v primerjavi s Cooperjem S. Z enim polnjenjem je mogoče prevoziti med 235 in 270 kilometrov. Na hitrih polnilnicah (50 kW) je mogoče Minija do 80% zmogljivosti napolniti v 35 minutah, kar pomeni približno 160 kilometrov. Na hišnih in javnih (11 kW) pa v dveh urah in pol.

Običajnim voznim načinom so dodali Green+, v katerem deluje le najnujnejše za kar najdaljši doseg (klimatska naprava se omeji ali izklopi, prav tako tudi gretje in gretje sedežev npr.). Seveda pa je tukaj še vedno tudi Sport, ko si boste za najljubše ovinke želeli več odzivnosti pogona, neposrednejši občutek pa daje tudi krmiljenje. Prve električne Minije bodo kupcem predali marca prihodnjega leta.