4kolesa

Novi Peugeot 208 gre na polno

Prodaja nove generacije francoskega levčka se bo na slovenskem trgu začela takoj po novoletnih praznikih, ko bo poleg bencinskih in dizelske na voljo tudi električna izvedba

Novi Peugeot 208 bo nedvomno privlačil številne poglede, všeč naj bi bil tudi mlajši generaciji, hkrati je kakšne štiri cm daljši (405,5 cm) in kakih 30 kg lažji, nastajal pa je na platformi sorodni Oplovi Corsi . Ob dinamičnih zunanjih linijah, so Peugeotovi notranji arhitekti obdržali zdaj že znano zasnovo armaturne plošče z imenom i-Cockpit, ki jo zaznamujejo nizko spuščen majhen volanski obroč in visoko dvignjeni merilniki (ki so poslej lahko tudi hologramski). Poleg osnovnih paketov opreme bosta na voljo tudi GT Line in športno začinjeni GT, ki med drugim vsebuje žaromete s svetlečimi diodami, 17-palčna aluminijasta platišča in športne sedeže.

Motorna paleta je v pretežni meri že znana. Osnova je 1,2-litrski prisilno polnjeni bencinski trivaljnik, ki lahko razvije 55, 75 ali 96 kilovatov (75, 100 ali 130 KM), druga možnost je 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik s 75 kilovati (100 KM), ob tem pa ročni in samodejni osemstopenjski menjalnik. Prvič bo 208 na voljo tudi z električnim motorjem,  ki bo malčka poganjal s 100 kilovati, za preskrbo z elektriko pa bo skrbela baterija z zmogljivostjo 50 kilovatnih ur. Po merilnem standardu WLTP bo z enim polnjenjem mogoče prevoziti do 340 kilometrov. Z vsemi odbitki električna izvedba stane 21.490 evrov, pri čemer je zanimivo, da je v to ceno vključena tudi hišna polnilnica, ki jo pri uvozniku vrednotijo na tisočaka evrov.

Osnovna bencinska različica  je seveda precej cenejša, z odštetimi popusti stane 11.990 evrov. Prihodnje leto naj bi se za novega levčka odločilo 1200 slovenskih kupcev, med njimi pričakujejo že desetino tistih, ki prisegajo na elektriko.

Preberite tudi
Najboljši Carglassov serviser v Sloveniji je Andrej Zavšek