Renault je pred javno predstavitvijo v Ženevi vnaprej pokazal novi oziroma osveženi Clio, ki bo spet prihajal tudi iz Novega mesta

Novi model je oblikovno namreč evolucija, novi Clio je – vsaj kar glede zunanjosti – zelo podoben odhajajočemu modelu. Z obliko slednjega so bili zadovoljni tako kupci, ki so ga nagradili z visokimi prodajnimi številkami, kot seveda tudi Renault. Predvsem zaradi tega so izbrali varnejšo pot in se izognili občutnejšim spremembam.

Osvežili so ga z najnovejšimi hišnimi elementi, kot je večji logotip in svetlobni podpis v obliki črke C – Clio je prvi avtomobil v svojem razredu s polnimi LED žarometi v osnovni opremi. Posvetili so se tudi napredku pri aerodinamičnih lastnostih. Z elementi pri sprednjih kolesnih odprtinah in zadnjem steklu so “očistili” zrak, ki potuje okoli avtomobila in zmanjšali zračni upor. Ob trendu vse večjih dimenzij avtomobilov v vseh razredih, je zanimivo to, da je novi Clio v primerjavi s predhodnikom manjših mer. Pri 4048 mm dolžine je 14 mm krajši, pri 1440 mm višine pa do 30 mm nižji. Kljub temu so uspeli občutno povečati prostornino prtljažnega prostora, ki sedaj znaša 391l (prej 300l).

Notranjost, ki smo jo na prvih fotografijah lahko videli že včeraj, pa je vse prej kot evolucija. Prostoru poveljuje 9,2-palčni navpično postavljeni zaslon. Seveda nas morajo bolj kot zaslon zanimati obljubljene izboljšave v ergonomiji – prestavna ročica je nameščena višje, sedi se nižje, rezultat tega pa je primernejši vozniški položaj za dinamično vožnjo. Kar je v odhajajoči generaciji ostalo od analognih števcev, bo sedaj zamenjal TFT zaslon v dveh velikostih – odvisno od izbrane opreme.

Clio je sicer prvi model, narejen na novi platformi z oznako CMF-B, ki jo bodo sčasoma uporabili skozi celotno ponudbo. Renault je platformo zasnoval tako za motorje z notranjim izgorevanjem, kot za električne pogonske sklope. Novi Clio sicer ne bo na voljo v povsem elektrificirani različici. Pri Renaultu so se odločili, da bodo svoje tradicionalne modele ločevali od serije električnih vozil Z.E. Tako bo s Cliom na voljo nabor elektrificiranih bencinskih in dizelskih motorjev E-Tech z različnimi stopnjami električne pomoči.

O različici R.S. zaenkrat ni govora, izbrati pa bo mogoče R.S. Line kot paket športnih dodatkov oziroma opreme, ki nadomešča dosedanji GT-Line. Vključuje nabor prepoznavnih kozmetičnih dodatkov, pa tudi športne sedeže z več bočne opore na primer. Prve podatke o naboru motorjev in mehanike pa še pričakujemo. Čeravno večjega presenečenja ni pričakovati, računati pa je mogoče na močnejše motorje, ki nastajajo v sodelovanju z Daimlerjem ter na preverjene litrske trivaljnike.