Nadaljevanje za Audijev športni kompaktni SUV

Drugo generacijo terenskega RS-a so opremili z agresivnim izgledom, zalogo moči ter opremo za več oprijema in boljšo vodljivost

Tu je torej druga generacija Audijevega Q3 RS, ki je pravzaprav Q3 na steroidih. Več moči, več zmogljivosti pa tudi več sofisticirane tehnologije prinaša. Vizualno se s športnimi dodatki zgleduje po nedavno predstavljenih RS6 Avant in RS7. Predvsem je agresivnejši sprednji del avtomobila z velikimi  – funkcionalnimi ali pa ne – odprtinami ter sedaj že prepoznavno režo pod pokrovom motorja. Hkrati so predstavili RS različici obeh karoserijskih opcij modela Q3, tudi Sportback torej. Slednji se s hitreje spuščajočo se streho in nekaterimi izraziteje izvedenimi podrobnostmi od običajnega modela razlikuje na zadnjem delu. Notranjost je kombinacija usnja, alkantare, igranja s šivi in Audijeve najnovejše infozabavne tehnologije.

Audijev 2,5-litrski prisilno polnjeni petvaljnik kompaktnemu SUV-ju prinaša veliko življenja. Zmore namreč 294 kW (400 KM) moči in 480 Nm največjega navora, podajanje le-tega je lepo razporejeno skozi razpon vrtljajev (od 1.950 do 5.850). Obe karoserijski različici do 100 km/h pospešita v 4,5 sekundah, največja hitrost pa je omejena na 250 km/h (opcijsko 280 km/h). Moč se prenaša preko sedemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika in štirikolesnega pogona, ki s pomočjo večlamelne sklopke upravlja z navorom na posamični osi. Z uporabo aluminija in preoblikovanjem nekaterih delov motorja je ta sedaj 26 kg lažji. Največ so privarčevali z aluminijastim blokom motorja – 18 kg, kilogram lažja je tudi navrtana ročična gred.

Podvozje? Večtočkovno vpetje zadaj in MacPhersonova spredaj. Serijsko je običajno športno vzmetenje, prilagodljivi blažilniki z dinamičnim nadzorom podvozja pa so opcijski. Slednji bodo ob velikosti koles (20 palcev serijsko, 21 opcijsko) verjetno priporočljiva izbira, pri Audiju pa pravijo, da je s tem izboljšana tudi vozna dinamika in vodljivost. Mogoče je izbrati tudi  keramične zavorne diske s premerom 380 mm, serijski jekleni zavorni diski pa merijo 375 mm spredaj (zračeni) in 310 mm zadaj.

More Stories
Karirasta zastavica…