Pri Ferrariju so predstavili novo dirkaško pošast. Pista je najnovejša oznaka za polnokrvno dirkaško različico Ferrarijevega modela s sredinsko nameščenim V8

Kot 430 Scuderia in 458 Speciale pred tem, je tudi 488 Pista lažja in bolj dirkaško naravnana različica avtomobila, na katerem je zasnovan – 488 GTB. Precej tehnologije in izkušenj so črpali iz dirkaškega programa – tako iz dirkalnikov 488 Challenge in 488 GTE, kot iz dirkalnikov formule 1 zadnjih let.

Manj teže in več moči torej. Najmočnejši V8 v Ferrarijevi zgodovini s 3,9 litra prostornine in dvojnim prisilnim polnjenjem zmore 530 kW moči pri 8000 vrtljajih in 770 Nm navora pri 3000 vrtljajih v sedmi prestavi (prestava je podana zaradi novega, naprednega načina prenašanja navora). Z dodatnimi 49 konji je prirast v primerjavi s 488 GTB do sedaj največji v razmerju Ferrarijevih V8 modelov in njihovih dirkaško naravnanih različic. Z uporabo lahkih zlitin in titana so prihranili 90 kilogramov, 488 Pista namreč z izbranimi vsemi opcijami (tudi lažja platišča) brez tekočin tehta 1280 kg. Iz dirkalnika Challenge so prenesli lažji izpušni kolektor, ročično gred in vztrajnik.

Že iz fotografij je moč razbrati, da je bilo pri razvoju avtomobila tudi tokrat veliko poudarka na aerodinamiki. “S” zračnik poznamo iz formule 1, difuzorja sta podobna tistima iz dirkalnika GTE, dvignjen aerodinamični del na sprednjem delu avtomobila pa ni daleč od samostojnega krilca. Pista tako pridela 20% več potisne sile k tlom v primerjavi z že tako aerodinamično izpopolnjenim 488 GTB.

Ferrarijevi avtomobili zadnjih let vsaj toliko kot po aerodinamiki slovijo tudi po dodelanih elektronskih pomagalih, ki v dirkaške heroje povzdigujejo tudi voznike z manj znanja in izkušenj. 488 Pista ima šesto različico Ferrarijevega sistema SSC (Side Slip Angle Control System), ki omogoča nadzorovano drsenje. V sistemu je prvič tudi tehnologija FDE (Ferrari Dynamic Enhancer), ki prilagaja zavorni pritisk.