Po sedmih letih bo BMW zamenjal model, ki tokrat izraža več športnosti, značilne za bavarskega proizvajalca

Navdušenci premijskih športnih terencev, še posebej tistih z letalskim vijakom v logotipu, se bodo nad bavarskim novincem zagotovo vsaj obrnili. BMW je namreč po sedmih letih predstavil novega X3, s katerim želijo nadaljevati zgodbo o uspeh. Naj le omenim, da so od leta 2003, ko je pripeljala prva generacija tega SUV-a, pa do danes (dve generaciji skupaj), prodali kar 1,5 milijona vozil z oznako X3.

In ker pri BMW-ju znajo ustreči tistim, ki se, četudi za volanom športnega terenca ozirajo za avtomobilsko dinamičnostjo, so tudi v tretje pripravili avtomobil, ki bo vsaj po besedah proizvajalca, znal navdušiti voznike, tudi zavoljo dodelanega podvozja, ki v osnovi ostaja enako (tri verzije: serijsko, M podvozje in podvozje z vodenimi blažilci). In doplačilnega variabilnega krmilnega sistema.

Najmočenjši X3 M40i je prvič v ponudbi tega modela

Zunanji videz X3 je seveda sodobnejši, okrogle meglenke so zamenjale šestkotno oblikovane, izrazitejša je prednja maska, tridimenzionalni je videz zadnjih luči. A bolj pomembno od tega je, idealna porazdelitev teže med prednjo in zadnjo osjo v razmerju 50 : 50. Četudi je kakšnih šest centimetrov daljši od predhodnika (4,72 m) pa je v povprečju za dobrih 50 kilogramov lažji od svojega predhodnika. In zavoljo daljšega medosja (+ 5,4 cm) tudi prostornejši, vključno s prtljažnikom, ki meri vsaj 550 litrov.

ugodnejši, pravzaprav rekorden je tudi količnik zračnega upora (Cx=0.29). Serijsko so sedaj nadeli 18-palčna platišča (pri predhodniku so bila palec manjša), a so v ponudbi tudi večja, vse do velikosti 21 palcev. Na spisku dodatne opreme je tudi sistem za polavtonomno vožnjo s pomočjo aktivnega tempomata zadnje generacije, v notranjosti pa je z uporabo novih stekel tudi manj hrupa. Če bo kupec želel, bo dobil tudi tripodročno klimatsko napravo, med meniji na 10,2 palca velikem osrednjem zaslonu pa se bo mogoče sprehajati s kretnjami roke, manjkala ne bo niti visoka stopnja povezljivosti.

V začetku prodaje bodo na voljo trije bencinski motorji in dva turbodizla, vsi po vrsti z večjim izkoristkom in zato prijaznejši okolju. In vsi po vrsti so opremljeni z udobnim samodejnim osemstopenjskim menjalnikom. BMW X3 z oznako M40i prvič ponuja zmogljivosti značilne za družino M, motor se ponaša z 265 kW (360 KM). Različica xDrive30i zmore 185 kW (252 KM), najšibkejši pa je tista z oznako 20i, ki ponuja 135 kW (184 KM). Šibkejšega izmed dveh turbodizlov predstavlja xDrive20d s 140 kW (190 KM), močnejšega pa xDrive30d, ki razvija 195 kW (265 KM).