Octavia RS sprva kot priključni hibrid – iV

Nova generacija Octavie RS se v obeh karoserijskih različicah sprva predstavlja kot priključni hibrid s pogonskim sklopom Golfa GTE. Bencinska in dizelska različica še prihajata

Nova Škoda Octavia je končno znana tudi v športnejši obliki z oznako RS. Pri Škodi so sprva predstavili sicer priključno hibridno različico RS iV – o bencinski in dizelski še ni bilo govora, a zanesljivo prihajata. Pogonski sklop že poznamo – uporabljen je v nedavno predstavljenih Volkswagnovem Golfu GTE in priključno hibridnem Cuprinem Leonu. Gre torej za kombinacijo 1,4-litrskega prisilno polnjenega štirivaljnika in električnega motorja, ki skupaj zmoreta 180 kW (245 KM) sistemske moči in 400 Nm največjega sistemskega navora, pri čemer je kar 330 Nm, kolikor prispeva električni motor, na voljo takoj. Octavia RS iV do 100 km/h pospeši v 7,3 sekundah, najvišjo hitrost doseže pri 225 km/h, moč pa se preko šeststopenjskega samodejnega menjalnika prenaša na sprednji par koles. Na električni pogon se je mogoče peljati do 60 km, kot pri bratrancih iz koncerna. Takšna Octavia je – podobno kot Golf GTE – namenjena tistim, ki si želijo športnejšega izgleda in občutka prave Octavie RS, a kompromisa, ki je bolj v prid ekonomičnosti. Bencinska Octavia bo na drugi strani pod pokrovom najverjetneje imela dvolitrsko enoto, ki jo najdemo v novem Golfu GTI.

Z oznako RS prihajajo tudi športni oblikovni dodatki na karoseriji – agresivnejši in nižji odbijači spredaj in zadaj, vklučno z novimi LED meglenkami, v notranjosti pa tudi – veliko alkantare in perforiranega usnja, na športnih sedežih pa šivi v kontrastni barvi.

Škoda je ob RS iV hkrati predstavila še tri elektrificirane Octavie. Priključno hibridna Octavia iV z enako konfiguracijo zmore 150 kW sistemske moči in 350 Nm največjega sistemskega navora ter prav tako 60 km električnega dosega. Oznaka e-TEC pa pri Škodi pomeni blag hibridni pogonski sklop, ki bo na voljo z litrskim trivaljnim (81 kW sistemske moči) ali pa 1,5-litrskim štirivaljnim (110 kW sistemske moči) bencinskim motorjem. Alternatorski zaganjač lahko v kratkih intervalih prispeva 50 Nm dodatnega navora in omogoča funkcijo jadranja ter boljše delovanje sistema start-stop. Octavia iV ima šeststopenjski samodejni menjalnik DSG, različice e-TEC pa sedemstopenjski.

Preberite tudi
Odraščanje