Na pol poti

Opel Corsa GSi

Značka GSi se je vrnila, toda …

fotografije Opel

Nikakor vam ne gre zameriti, če ste pomislili, da je Opel povsem opustil program zmogljivejših modelov s kratico GSi. Res je, seznam avtomobilov z dotično kratico je v tem trenutku pri Oplu zelo, zelo kratek. Drži, da je tukaj Insignia GSi, a resnici na ljubo – gre za avto, ki je morda le za odtenek, no, raje dva bolj športen kot standardna izvedba. Se pravi, da o resni športni limuzini tukaj ne more biti govora.

Za novo Corso GSi časi niso ravno najboljši, pa čeprav se pri Oplu trudijo zapolniti vrzel, ki je nastala v segmentu hitrih majhnih kompaktnežev. Vsekakor je pozitivno, da si je nova Corsa kar precej stvari izposodila od predhodnice, še posebej nastavitve podvozja in precej agresivnega videza. A vsaka medalja ima dve plati – njena predhodnica z bolj agresivnim imenom OPC je bila namreč že precej v letih, ko so se pri Oplu odločili za prenehanje izdelave. To pa ne pomeni nič drugega, kot da nova Corsa GSi sloni na precej arhaični platformi SCCS, katere točna starost se menda lahko ugotovi le še z metodo karbonskega datiranja. In če je prejšnjo Corso poganjal 1,6-litrski štirivaljnik s 147 kW (200 KM), poganja novo le še 1,4-litrski, ki zmore povprečnih 110 kilovatov (150 KM).

Pa vendar bi jo tako, na prvi pogled težko ločil od predhodnice, saj ji je nadvse podobna – enak mišičast odbijač, zadnji spojler … Le namesto zadnjega trapezoidnega zaključka izpušne cevi OPC moli izpod odbijača povsem vsakdanja izpušna cev. No, ja.

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 81)

James Disdale

Opel Corsa GSi
TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni štirivaljnik, 1.364 ccm, turbina Moč 110 kW (150 KM) pri 5.000 vrt./min Navor 220 Nm od 2.750 do 4.500 vrt./min Teža 1.278 kg (95 kW/tono) Zmogljivosti 8,9 s, 210 km/h Cena 15.480 EUR
Obilica oprijema
Agilnost
Zadovoljive zmogljivosti
Starejša od časa, kar se tudi občuti
3
EVO OCENA