Grandland X bo pri model, ki bo pri znamki dobil hibridni pogonski sklop. S tem pa tudi gnano zadnjo os, s čimer bo postal tudi polnopravni SUV

Pri Oplu so sicer že pred časom napovedali, da bo Grandland X prvi model, ki bo dobil (priključni) hibridni sklop, vendar podrobnosti takrat niso razkrili. Zdaj je jasno, da ob križanec dobil električno gnano zadnjo os ter še en  elektromotor na prednji osi, ki bosta sodelovala s 1,6 litrskim turbo motorjem. Pri Oplu navajajo, da bo sistemsko moč dosegla resnih 220 kW (300 KM), medtem ko navora na navajajo.

Hibrid bi naj začeli dostavljati kupcem v začetku leta 2020, še pred tem pa bo ljubiteljem znamke na voljo tudi prvi povsem baterijski električni model, kar bo seveda nova Corsa (tehnično gre za sestrski model že predstavljenega modela Peugeot 208, ravno tako, kot je Grandland X sorodnik Peugeota 5008). Pri Oplu pravijo, da bi naj do leta 2024 elektrificiral ponudbo vse svojih modelov.

Grandland X Hybrid4, kot je polno ime, torej kombinira moč 1,6 lirskega turbo štirivaljnika, ki zmore 147 kW/200 KM in dveh električnih motorjev, ki zmoreta 80 kW/109 KM. En je nameščen pred samodejnim osemstopenjskim menjalnikom, drugi v sklop zadnje pogonske osi. Baterijski sklop je zaradi boljše izkoriščenosti prostora nameščen pod zadnje sedeže, njegova zmogljivost pa je 13,2 kWh. S tem naj bi bil zgolj ‘električni’ doseg tega modela 50 km (WLTP), kar je glede na velikost korektna številka (podatkov o teži še ni), povprečna poraba pa naj bi bila 2,2 l.

Sicer pa je obetavna tudi obljubljena največja nazivna moč (seveda pri polni bateriji), s čimer bo tale hibrid zagotovo eden najhitrejših – vsaj od semaforja do semaforja (natančnejših podatkov niso razkrili). Voznik bo imel za to na voljo izbiro štirih voznih programov, med katerimi je tudi športni. Seveda pa bo voznik lahko za zaviranje uporabljal tudi regenerativno funkcijo, s katero je mogoče za vožnjo (v večini primerov) uporabljati samo pedal plina.