Pri Lamborghiniju so pred premiero v Ženevi razkrili novosti osveženega Huracana. Ta je dobil hitrost verzije Performante, izboljšano aerodinamiko – in priponko EVO

Huracan se tako vrača v boj s Ferrarijevim 488 GTB in McLarenovim 720S, ki sta ga v tem času prehitela po obeh straneh. Huracan EVO ima sedaj enak 5,2-litrski V10 kot Huracan Performante, ki zmore 470 kW moči in 650 Nm največjega navora. Moč prenaša na vsa štiri kolesa s pomočjo dvosklopčnega sedemstopenjskega samodejnega menjalnika in zaporo diferenciala na zadnji osi.

Od tu naprej se njuni poti ločita. EVO je prvi Huracan s krmiljenjem zadnjih koles, ki deluje v povezavi z novim osrednjim sistemom upravljanja dinamike, ta pa upravlja z vsemi aktivnimi funkcijami podvozja. Se pravi – krmiljenje zadnjih koles, variabilno krmiljenje, aktivno vzmetenje, sistem za nadzor oprijema in stabilnosti ter zavorni sistemi so sistemi, ki jih upravlja nov osrednji računalnik. Ta pa ne le prilagaja vsakega parametra razmeram in izbranemu načinu vožnje, ampak razmere tudi predvideva. Prvič je Lamborghini vgradil tudi integriran sistem vektoriranja navora in moči, ki bi s pravilnim razporejanjem moral pripomoči k zmanjšanju nagnjenosti “starega” Huracana k podkrmarjenju.

EVO je sicer pri 1.422 kilogramih suhe teže za 40 kilogramov težji od Performanteja, zmogljivosti pa so večinoma identične. Le 2,9 sekunde potrebuje do 100 km/h, do 200 km/h pa 9 sekund (Performante desetinko hitreje). Tudi EVO pa preseže 325 km/h. Seveda se je potrebno slej kot prej tudi ustaviti – EVO pri 100 km/h do popolne zaustavitve potrebuje 31,9 metrov razdalje.

Pri Lamborghiniju so hkrati poskrbeli tudi za vizualno osvežitev. Nekatere podrobnosti na odbijačih so kompleksnejše, tudi zaradi izboljšanja aerodinamičnih lastnosti, zadek je z višje nameščenimi zaključki izpušnih cevi in večjim difuzorjem sedaj podobnejši Performantejevemu, prvič pa na Lamborghinijevem zadku vidimo izrazito “račje” krilce. Sistem pametne aerodinamike “ALA” so kljub izboljšavam pustili rezerviran za bolj dirkaško orientirane modele, kot sta Performante in Aventador SVJ.

Kar nekaj sprememb je tudi v notranjosti – z novo tehnologijo in materiali. Namesto ostarele konzole z Audijevimi stikali je sedaj tam pokončno nameščen zaslon na dotik, preko katerega se upravlja z omenjenim kompleksnim sistemom za nadzor vozne dinamike. Nov je potem takem seveda tudi multimedijski sistem, notranjost pa je v primerjavi s starim Huracanom zaradi tega malce manj špartanska.