Osvežitev po več kot pol milijona prodanih primerkih

Pri BMW-ju so aktualno generacijo petice s posodobljeno podobo in blagimi hibridnimi pogonskimi sklopi osvežili za drugo polovico življenjskega cikla

Po 600.000 prodanih primerkih je aktualna generacija BMW-jeve petice torej doživela prenovo. Čeprav je oblikovalski pristop še vedno konzervativen, je bila vizualna posodobitev tokrat razmeroma izrazita. To je bilo po štirih letih na trgu tudi potrebno, saj se BMW-jeva ponudba v zadnjem času hitro osvežuje – v prihodnjem tednu pričakujemo na primer tudi novi kupe serije 4. Najočitnejše spremembe so sicer spredaj, kjer je podoba serije 5 z ostrejšimi potezami novih luči in ledvičk sedaj usklajena s serijo 3, pa tudi z osveženo serijo 7. Med opcije so sicer dodali tudi prilagodljive matrične LED žaromete, medtem ko so laserski sedaj opcijsko na voljo pri vseh različicah. Mogoče pa je izbrati tudi temnejši izgled žarometov, ki se še posebej prilega M Sport modelom. Pričakovano so po vzoru serije 7 posodobili tudi notranjost. Tu je BMW-jev najnovejši infozabavni sistem, ki prinaša 12,3-palčni zaslon (prej 10,25).

Tudi posodobitve pod karoserijo niso zanemarljive. Vse različice s štirimi in šestimi valji (razen priključnih hibridov seveda) bodo sedaj opremljene z 48V blagim hibridnim pogonskim sklopom. Z zaganjačem/generatorjem namesto alternatorja, ki prispeva 8 kW (11 KM) moči je tako kot sedaj že v mnogih drugih avtomobilih namenjen dopolnjevanju motorja v nizkem območju vrtljajev, pa tudi napajanju zahtevnejših sistemov, kot je aktivno preprečevanje nagibanja karoserije. Ponudbi pa bodo jeseni dodali še drugi, močnejši priključni hibrid – 545e. Podrobnejših podatkov pri tem niso izdali, lahko pa sklepamo, da gre za enak pogonski sklop, kot v X5 45e in 745e, ki zmoreta 290 kW (394 KM) sistemske moči.

Obstoječim paketom opreme se pridružuje omejena serija 1000 primerkov M Sport Edition. Ta vključuje izbiro posebni barv karoserije, ki jih BMW imenuje “Individual”, 20-palčna platišča in pa unikatne elemente v notranjosti. Vemo, da je nabor tovrstnih dodatkov za proizvajalce vir velike dodane vrednosti, zato je za oba M Sport modela na voljo še paket M Sport Pro, ki prinaša prilagodljivo vzmetenje, zavorne čeljusti rdeče barve in 20-palčna platišča.

Preberite tudi
Audi dodaja limuzinsko trojko