Osvežitev za BMW-jevo superlimuzino

V skladu z nedavno prenovo so pri BMW-ju predstavili še kraljevo različico serije – M5. Tudi v različici Competition

Ob oblikovnih spremembah, ki smo jih ob nedavno predstavljeni osvežitvi serije 5 že opisali, pa je novi M5 dobil tudi bolj dramatično oblikovane odbijače in pet novih opcij barv karoserije. Prav tako je mogoče izbrati tudi nova, 20-palčna platišča – prav takšna, kot jih ima M8.

Motor je enak – 4,4-litrski prisilno polnjeni V8 še naprej ponuja 441 kW (600 KM) moči in 750 Nm največjega navora. Moč prenaša preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika na vsa štiri kolesa (s poudarkom na zadnjem paru koles), pri čemer je mogoče preklopiti tudi v način pogona na zadnji par koles. Do 100 km/h pospeši v 3,4 sekundah. V različici Competition pa enak motor zmore 460 kW (625 KM) moči, ob enakem navoru pa do 100 km/h pospeši v 3,3 sekundah. V obeh primerih je hitrost elektronsko omejena na 250 km/h, s paketom M Driver pa je mogoče “odkleniti” še dodatnih 55 km/h (305 km/h).

M5 Competition prihaja z nekaterimi novostmi pri podvozju. Sedaj je opremljen s ponastavljenimi blažnilniki modela M8 Gran Coupe, pri čemer obljubljajo višjo raven udobja pri visokih hitrostih in vožnji čez neravnine, z izboljšano nastavitvijo vzmeti pa obljubljajo več tudi na dirkališču. M5 Competition ima sicer sedem milimetrov nižjo lego od običajne različice.

Preberite tudi
Salon v Ženevi šele 2022