Osvežitev za Mercedes E

Mercedesov razred E je sredi življenjskega cikla doživel temeljito prenovo. Z osveženo obliko, novim štirivaljnikom in delno hibridnimi pogonskimi sklopi

Pri Mercedesu so predstavili dolgo prilakovan in zdaj izrazito osvežen razred E. Slednji je SUV-jevski ofenzivi navkljub še vedno eden ključnih členov Mercedesove ponudbe, trenutna generacija pa si je z dosedanjo prodajno uspešnostjo sredi svojega življenjskega cikla zaslužila posodobitev oblike, pogonskih sklopov in preostalih tehnologij. Vsem različicam v blagem hibridnem pogonskem sklopu v nizkem območju vrtljajev pomaga zagonski alternator, novost pa je tudi prisilno polnjeni bencinski štirivaljnik. Ta je z uporabo modularne zasnove nastal iz večjega šestvaljnika, uporablja pa tudi enako tehnologijo za varčevanje z gorivom. Omenjeni štirivaljnik ima turbopolnilnik z deljenim izpušnim vodom za uporabnost v širšem območju vrtljajev, za izboljšanje odzivnosti v nizkem območju vrtljajev pa še sekundarno električno puhalo. Vsi modeli v ponudbi moč prenašajo preko devetstopenjskega samodejnega menjalnika na zadnja ali pa vsa štiri kolesa.

Pokazali pa so tudi že osveženi E53 AMG, ki je sedaj novi vstopni AMG model, saj se AMG 43 poslavlja. Tu je še vedno vrstni šestvaljnik, ki mu v blagem hibridnem pogonskem sklopu pomagajo še zagonski alternator, turbopolnilnik in električno puhalo. Zmore še vedno 340 kW (435 KM) moči in 520 Nm največjega navora, EQBoost zagonski alternator pa v kratkih intervalih doda še 16 kW (20 KM) in 250 Nm navora. Moč se na cesto prenaša preko vseh štirih koles, E53 AMG pa je dobil tudi večje zavore – 370 mm spredaj in 360 mm zadaj.

Oblikovne spremembe medtem že napovedujejo prihajajočo novo generacijo Mercedesovih limuzin. Očitne so tako na sprednjem, kot na zadnjem delu avtomobila, kjer je prenovljeni E z novimi vodoravnimi lučmi sedaj bližje kupejevskim predstavnikom Mercedesove ponudbe. V notranjosti so spremembe manj izrazite. Par 10,25-palčnih zaslonov je serijski, mogoče pa je doplačati tudi večji, 12,3-palčni zaslon, ki deluje z Mercedesovim novim infotainment sistemom MBUX. Nov pa je volanski obroč z velikim naborom stikal, ki bodo verjetno zahtevala nekaj privajanja in kapacitivnim prepoznavanjem odsotnosti rok na volanskem obroču. Posodobitev so bili namreč deležni tudi asistenčni sistemi. Novi E bo lahko sedaj samodejno parkiral na kakršnemkoli označenem mestu, na avtocestah pa samodejno sledil vozilom do hitrostih 60 km/h.

Preberite tudi
Po trinajstih letih je tukaj novi Fiat 500