Osvežitev za štiriperesni deteljici

Pri Alfa Romeu so v skladu z nedavno modelno prenovo posodobili še najmočnejši različici modelov Giulia in Stelvio – Quadrifoglio. Oba odslej tudi z opcijskim Akrapovičevim izpuhom

Prenovljeno paleto Giulie in Stelvia so sicer predstavili že ob koncu lanskega leta. Kljub temu, da sta modela na nekaterih področjih v tehnološkem zaostanku, je bila prenova le blaga. Medtem ko običajne različice obeh modelov navzven niso doživele nobenih sprememb, pa osvežena Giulio in Stelvia Quadrifoglio izdajo spremenjene zadnje luči in sveža izbira barv. Vključno z nekaterimi iz bogate zapuščine italijanske znamke, kot je Montreal Green (zelena) – poklon Alfinemu modelu, ki letos praznuje 50 let. Smiselno in dobrodošlo osvežitev z uporabo navidez kvalitetnejših materialov je na nekaterih mestih doletela notranjost – volan na primer, pa sredinska konzola s prestavno ročico ter prenovljeni infozabavni sistem z zaslonom na dotik. Slednjega so opremili tudi z možnostjo realnočasovnega prikazovanja podatkov, kot so moč, navor, porazdelitev navora in podobno.

Ob omenjenih spremembah je največja novost ta, da je mogoče po novem specificirati Akrapovičev izpušni sistem iz titana. Sicer pa mehanika v obeh primerih ostaja enaka – 2,9-litrski dvojno prisilno polnjeni šestavaljnik še vedno zmore 375 kW (510 KM) moči in 600 Nm največjega navora. Moč pa se preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika oziroma šeststopenjskega ročnega prenaša na zadnji par koles. Z asistenčnim sistemom za vožnjo v zastojih in sledenjem voznemu pasu, aktivnim nadzorom nad mrtvimi koti, prepoznavanje prometnih znakov, … pa so razširili doslej precej omejene funkcije pomoči vozniku. Zdaj sta oba modela na tako imenovani drugi stopnji avtonomne vožnje.

Kako se bo v primerjavi z Giulio Quadrifoglio prihajajoči BMW M3 izkazal tam, kjer je to najbolj pomembno – med asfaltnimi zavoji, pa bomo spoznali še v letošnjem letu.

Preberite tudi
Hibridizirana Impreza