Spretna nadgradnja

Peugeot 2008

Večji brat s terensko optiko. Tako nekako bi lahko na hitro opisal novega 2008. Ki letvico dviguje visoko …  

fotografije Jure Kralj

V času SUV-manije je logično, da so pri Peugeotu sledili preskušenemu receptu prejšnje generacije, ga dobro premislili in razdelali. Ne le, da je razlika med 208 in 2008 zdaj precej večja, novinec je na trgu pristal z le minimalno razliko. Seveda, ko pa mora imeti kupec na izbiro obe možnosti. Pri čemer je jasno, da bo SUV bliže tistim, ki želijo ostati v trendu.

Seveda so želeli oblikovalci ohraniti tudi vizualno povezavo med obema, hkrati pa je terenski brat zrasel na 4,3 metra, kar je že blizu modelu 3008 in je vsaj z eno nogo (no, kolesom) že v spodnjem srednjem razredu. Kar je mogoče opaziti tudi v notranjosti – ki je, uganili ste, do pičice enaka, razen vrat in oblog (ter kakšne malenkosti), vključno z dobro izdelavo in materiali. In moteče visokega roba pri vstopu, ki je dvignjen zaradi karoserijske čvrstosti, ampak kar nekajkrat sem skoraj padel v kabino, ko sem zadel  ob … Je pa seveda res, da se nekaj dodatnih centimetrov širine, še bolj pa višine v kabini takoj občuti. Rekel bi – ravno toliko, kot je potrebno, da je bivanje sproščeno in udobno tudi na daljši poti. Sedi se namreč višje, preglednost je tako boljša, kvaliteta sedenja pa enaka. Z enakimi pomanjkljivostmi, torej brez nastavitve ledvenega dela in občutkom kratkega sedalnega dela, pri dvigovanju sedeža. Vse skupaj deluje svetlobno leto od prednika …

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 86)

Matjaž Korošak

Peugeot 2008
TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni trivaljnik, 1199 ccm, turbo CO2 103 g/km Moč 96 kW (130 KM) pri 5500 vrt./min. Navor 230 Nm pri 1750 vrt./min. Zmogljivosti 9,8 s (0-100 km/h), 198 km/h Teža 1328 kg (72 kW/tono) Osnovna cena 19.215 EUR
+
odličen, prožen motor
oprema in izdelava
-
visoki robovi vratne odprtine
občasno prečvrsto podvozje
4
EVO OCENA
Preberite tudi
Omejitev je vedno manj