Ali lahko z bolj izrazito podobo športnega terenca še zmeraj ponudi dovolj udobja in vozne dinamike?

Takole na pogled je resnično privlačen, oddaljenost od tal meri celo 22 centimetrov, kar je več kot pri večini kompaktnih športnih terencev.Pogon zgolj na prednji kolesi pa potrjuje, da ne gre za kaj več kot zgolj križanca. Posebnost, vsaj za ta razred, je tudi digitalna instrumentna plošča, pravzaprav jo nadomešča 12-palčni zaslon s prikazom instrumentne plošče, ki ga je mogoče tudi spreminjati ali prilagajati. In še ena nenavadnost pade v oči; to je majhen volanski obroč, prirezan zgoraj in spodaj, ki tokrat za spremembo ne prekriva prikazov na instrumentni plošči, kot sem tega vajen v 308-ici. Kot celota ta i-cockpit deluje res sodobno, prepričljivo, celo futuristično, kar seveda pozdravljam. Položaj za volanom je pričakovano visok, nič kaj neroden, prej udoben. Oba sedeža spredaj objameta telo, če pa bi premogla še za kakšen centimeter daljši sedalni del

Prostorsko je 3008 mogoče z lahkoto umestiti med družinske SUV-je, tokrat pa želi prepričati tudi med vožnjo. A ne tiste prave avanturiste, ki vsake toliko zapeljejo tudi tja, kamor to zmorejo le štirikolesno gnani športni terenci. Na slabše utrjeni podlagi bo sicer nekaj malega pomagal sistem Grip Control za dodatnih 400 evrov, vendar bo ta avtomobil še zmeraj gnan zgolj na prednji kolesi…

Več preberite v tiskani izdaji

Peugeot 3008 2,0 HDi 150
TEHNIČNI PODATKI
Motor: vrstni štirivaljnik, 1.997 ccm, turbodizel
CO2: 114 g/km
Moč: 110 kW (150 KM) pri 3.750 vrt./min
Navor: 370 Nm pri 2.000 vrt./min
Zmogljivosti: 9,6 s (0–100 km/h), 207 km/h
Teža: 1.500 kg (73 kW/tono)
Cena: 25.390 EUR
Oblika
Ergonomija spredaj
Nizko postavljeni sedeži zadaj
Manjka štirikolesni pogon
3.5
EVO OCENA