Najboljši model v Peugeotovem naboru?

Peugeot 3008 GT-Line 1,5 BlueHdi EAT8

Koliko je ta francoski SUV dejansko pridobil s kombinacijo novega 1,5-litrskega turbodizla in osemstopenjskega samodejnega menjalnika?

V posodobljenem spletnem ceniku 3008 boste zaman iskali 1,6-litrski turbodizelski agregat. No, morda se kje še kakšen skriva v zalogah, saj ga je sedaj zamenjal 1,5-litrski BlueHDi, za katerega pri Peugeotu pravijo, da je v vseh pogledih boljši od svojega po prostornini nekaj večjega predhodnika.

Z novim motorjem je 3008 pridobil tudi na varčnosti in posledično je tudi okolju prijaznejši od 1,6-litrskega agregata HDi. Po podatkih tovarne novi turbodizel v mešanem ciklu porabi 4,1 litra plinskega olja na sto prevoženih kilometrov, kar je do tri decilitre manj kot predhodnik z za deciliter večjo prostornino. V realnosti je treba računati na okoli pet litrov v normnem krogu in še kakšen liter več pri vsakodnevni, normalni uporabi. Kljub manjši prostornini novi agregat zmore enako količino navora kot predhodni, a za sedem kilovatov več moči. Tudi ta podatek ne pove veliko, zato se mi zdi prav, da omenim učinkovitost celotnega novega pogonskega sklopa. Nekaj očitnejša razlika namreč nastane pri pospeševanju z mesta do stotice. Novi motor je lahko opremljen z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom s pretvornikom navora, 3008-ica pa zmore s to kombinacijo motorja in menjalnika pospešiti v 10,8 sekunde, kar je za skoraj sekundo boljši rezultat kot prej s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. To pa je že nekaj!

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 80)

Sebastijan Zorenč

Peugeot 3008 GT-Line 1,5 BlueHdi EAT8
TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni štirivaljnik, 1.499 ccm, turbodizel CO2 107 g/km Moč 96 kW (130 KM) pri 3.750 vrt./min Navor 300 Nm pri 1.750 vrt./min Zmogljivosti 11,5 s (0–100 km/h), 195 km/h Teža 1.505 kg (64 kW/tono) Cena 31.370 EUR
Prostornost
Udobje pogonskega sklopa
Izdelava
Oprema
Sintetičen občutek krmilnega mehanizma
Premehka stabilizatorja
4
EVO OCENA