Peugeot 508
Vozili smo

Francosko udobje? Ne, prej bavarska dinamičnost

Peugeot 508 2,0 BlueHDi 180 EAT8 GT Line

Po prodajnem uspehu SUV-jevskih modelov so pri Peugeotu z novo 508-ico naredili pogumen korak, ki nagovarja bolj izbirčne kupce z željo po nekoliko drugačnem pristopu

fotografije Jure Kralj

Še vedno izjemna rast prodaje športnih terencev je kriva, da postajajo klasične limuzine ogrožena vrsta. Žalostno, sploh v časih, ko so količine emisij škodljivih plinov na dnevnem redu. In vsi vemo, da višje postavljena karoserija ne sodi med aerodinamično učinkovite ter s tem okolju prijazne. No, vsaj zame je v tem primeru bolj moteča dinamika, ki zaradi višjega težišča trpi, manj pa je tudi udobja.

Zato sem bil ob predstavitvi Peugeotove nove limuzine, če jo lahko tako sploh imenujem, še toliko bolj navdušen. Francozi so naredili korak naprej; zrisali so bočno silhueto štirivratnega kupeja, z vrati brez okvirjev oken, in s tem postavili temelje za avtomobil, ki nagovarja predvsem voznike, ki se počutijo dovolj mladostno, da jim vožnja pomeni več kot le prevoz od ene do druge točke. Še posebej zanimiv je zadek, ki me spominja na Pontiacove GT-je Trans Am iz 80. let prejšnjega stoletja, vsekakor pa gre snovalcem hvala, da je dvojni zaključek izpušnega sistema takšen, kot mora biti – jasno viden in z ‘moškim’ premerom cevi.

Zunanjost deluje sveže in predvsem dinamično – in tako se 508 izkaže tudi med vožnjo. Z dovolj veliko mero udobja in istočasno veseljem, ko je na sporedu zavita regionalka.

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 83)

Peter Zorenč

TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni štirivaljnik, 1.997 ccm, turbodizel Moč 130 kW (177 KM) pri 3.750 vrt./min Navor 400 Nm pri 2.000 vrt./min Zmogljivosti 8,3 s (0–100 km/h), 235 km/h Teža 1.610 kg (81 kW/tono) Osnovna cena 33.600 EUR
Videz
Kakovostna izdelava notranjosti
Menjalnik in motor
Omejeno nastavljiv volan po višini za višjerasle
4
EVO OCENA
More Stories
Gre brez menjalnika?