Pri Peugeotu lahko zasledite, da Rifter uvrščajo med velikoprostorce. Z njimi bi se skoraj strinjal, a Rifter kaže tudi gene, značilne za lahka gospodarska vozila: škatlast in prostorsko izkoriščen zadek.

Enoprostorec ali gospodarsko vozilo?

Peugeot Rifter 1,5 BlueHDI 130 GT Line

Čeprav še zmeraj ne more skriti genov lahkega gospodarskega vozila, pa kaže, da bo ta zasnova zamenjala počasi izumirajočo vrsto manjših in srednjih velikoprostorcev

fotografije Jure Kralj

Nekateri pravijo, da se lastniki velikoprostorcev obračajo k športnim terencem in križancem. Res je, povpraševanja po velikoprostorcih je vse manj. In če bodo povsem izumrli, je rešitev za tiste, ki se prostorskemu razkošju kabine ne želijo odreči, že na dlani: to so družinsko usmerjeni lahki dostavniki. Le poglejte notranjost tega Rifterja, ki je takšna kot v limuzinskih modelih. Širok greben kot podaljšek osrednje konzole skriva ogromen predal, modno je oblikovana instrumentna plošča, sredi armaturne plošče je postavljen osempalčni zaslon, zgoraj in spodaj prirezan volan manjšega premera tudi ni tradicionalen v lahkih dostavnikih. Zato tega in seveda prostornosti Rifterja pri Peugeotu že uvrščajo med velikoprostorce.

Notranjost kar navdušuje z opremo in obliko.
Zmoti pač trda plastika, pa tudi sedežev zadaj ni mogoče premikati ali odstraniti.

Ostajajo pa drsna vrata za dostop do zadnjih sedežev, ki pa niso vzdolžno pomični in jih ni mogoče odstraniti, le enostavno zložiti in dobiti ravno dno skupaj s prtljažnikom. Testni Rifter s 440 centimetri dolžine predstavlja osnovno različico, podaljšana je namreč za 35 centimetrov daljša. A kljub temu se prtljažnik še zmeraj piše z veliko začetnico – navsezadnje zmore do pomične police pogoltniti za 775 litrov prtljage (tukaj mu niso konkurenca niti večji SUV-ji), ob zloženi zadnji klopi celo dva kubična metra. Pa je še zmeraj prostora za noge potnikov zadaj povsem dovolj. Je pa res, da naklon sedežev ni takšen kot v udobnem velikoprostorcu, pa tudi prilagodljivosti sedežev ne iščite. Le dostop do njih je bistveno lažji kot pri drugih karoserijskih različicah.

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 83)

Sebastijan Zorenč

TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni štirivaljnik, 1.499 ccm, turbodizel CO2 114 g/km Moč 96 kW (130 KM) pri 3.750 vrt./min Navor 300 Nm pri 1.750 vrt./min Zmogljivosti 10,4 s (0-100 km/h), 184 km/h Teža 1.430 kg (67 kW/tono) Cena 23.800 EUR 
Ogromen prtljažnik
Urejeno podvozje
Obilo cenene trde plastike v notranjosti
3.5
EVO OCENA
More Stories
Bika za roge