Picanto na recept

Nova generacija Kiinega malčka je prostornejša in bolje tehnološko podkovana, za slovenske kupce le omejena količina

Picanto, najmanjši model južnokorejske Kie, je v podobi tretje generacije pravkar zapeljal na evropske in tik pred poletjem zdaj še na slovenske ceste. Do sedaj je bil to predvsem konfekcijski mestni avtomobil, v nekaterih državah zelo uspešen, pri nas nekoliko v senci za številko večjega Ria. Zdaj je Picantova podoba precej bolj dinamična in kljub temu, da je s 3,60 metra zunanja dolžina enaka kot je bila doslej, je notranjost predvsem zaradi poldrugi centimeter daljše medosne razdalje (2,40 metra) nekoliko prostornejša, zadaj pa je 255-litrski prtljažnik, ki ga je mogoče z zlaganjem sedežne klopi povečati na 1010 litrov. Novi Picanto se odpravlja na lov za različnimi starostnimi skupinami kupcev, ki pa jih na slovenskem trgu ne bo prav veliko, saj Kia ne more zagotoviti večjega števila avtomobilov.

Picanto z 1,0-litrskim turbinskim motorjem bo najmočnejši doslej, v zrak pa bo spustil le 89 gramov CO2 na kilometer

Morda je tudi v tem vzrok za ne najnižjo ceno osnovne različice, ki so jo pri uvozniku z upoštevanjem popusta nastavili na 9.990 evrov. Za toliko denarja so med opremo ročna klimatska naprava, šest varnostnih blazin in elektronski sistem stabilnosti, medtem, ko je treba stekla v vseh štirih vratih odpirati in zapirati ročno. Nekako do jeseni tudi pri motorjih ni mogoče izbrati drugega kot 1,0-litrski bencinski trivaljnik, ki razvije 48 kilovatov (67 KM) in malčka požene do najvišje hitrosti 161 kilometrov na uro, medtem ko pospeševanje z mesta do 100 kilometrov na uro traja 14,3 sekunde. Kljub razmeroma skromnim zmogljivostim je Picanto s tem motorjem precej živahen, kabina je dobro protihrupno zaščitena in podvozje je uravnoteženo med čvrsto lego na cesti in potniškim udobjem. Popoln varnostni paket s sistemom za samodejno zaviranje je na voljo šele pri tretji ravni opreme, ki ceno Picanta dvigne na 11.590 evrov. Kdor želi imeti vse, kar je mogoče, pa mora odšteti 12.490 evrov. Za tiste, ki ne marajo trivaljnikov, imajo pripravljen še 1,2-litrski bencinski štirivaljnik z 62 kilovati (84 KM), jeseni pa se bo v Picantu zavrtel še športno nastrojeni prisilno polnjeni 1,0-litrski trivaljnik s 74 kilovati (100 KM). Za športne sladokusce bo takrat na voljo tudi športno (okrašeni) Picanto GT-Line.