Nissan je končno predstavil novega Juka. Ki je seveda večji, prostornejši in sodobnejši

Njegova zunanjost je razdvajala, pravzaprav je bil korak pred časom in prav zato je uspel zdržati na trgu tako dolgo z le minimalnimi popravki. Toda po vsem tem času je Nissan vendarle moral pripraviti naslednika, ki je večji, digitaliziran, povezan in – pripravljen za novo dobo.

Novinec je zdaj vendarale nekoliko bolj zadržano oblikovan, s svojimi potezami spremlja poteze Micre in bo tako morda celo bolj povšeči klienteli, ki išče mestnega križanca. Zdaj je nekaj zrasel, sa je dolg 4,21 metra (prej 4,13 m),  visok 1,59 metra in špirok 1,8 metra. Bistveno je seveda, da so potniki zadaj dobili za kolena skoraj 6 cm več prostora, hkrati ga je za dober centimeter več v višino. Ob tem pa je nekja večji – menda 20 odstotkov, večji in uporabnejši tudi prtljažnik, ki meri 422 litrov.

Novi model oziroma njegova školjka je tudi karoserijsko čvrstejši, hkrati so uspeli inženirji privarčevati 23 kilogramov pri teži. Snovalci so se odločili ostati pri rešitvi posamičnega vpetja spredaj in poltoga preme zadaj, ki ponuja najboljši prostorski izkoristek.

Za pogon novega Juka bo skrbel litrski trivaljnik, ki je seveda prisilno polnjen in zmore 117 KM (86 kW) ter 180 Nm navora oziroma 200 pri funkciji nadpritiska.  Bodo pa pri Nissanu ponudili tudi dvosklopčni sedemstopenjski  menjalnik, poleg ročnega seveda.

Novinec bo seveda lahko ponudil tudi Nissanovo napredno tehnologijo ProPILOT, poleg tega pa še celovit paket varnostnih tehnologij, vključno z inteligentnim sistemom zaviranja v sili, zaznavanjem pešcev in kolesarjev ter prometnih znakov, sistemom za preprečevanje skrenitve z voznega pasu, opozorilnikom prečnega prometa zadaj ter sistemom za nadzor mrtvih kotov, kar je prvič na voljo pri vozilu Nissan tega razreda. Poleg tega ponuja tudi širok nabor povezljivostnih storitev, kot je na primer upravljanje z vozilom na daljavo, zrcaljenje telefona na osrednji zaslon, …