dav

Poligon Gaj nared za prvo preizkušnjo!

Poligon Gaj, lahko pa tudi (prvo slovensko) dirkališče, če želite, je zdaj tako rekoč nared …

No, resnici na ljubo je že treba reči, da ta trditev ne drži povsem. Na tem mestu (del vojaškega letališča Cerklje) je bil nekoč, kot smo že poročali, (improvizirano) dirkališče Mobikrog, ki je zamrlo davno tega, leta 2007. Že kakšno leto pa intenzivno potekajo dela na postavitvi nove podlage, proge, robnikov, … skratka vsega, kar spada k sodobnemu poligonu. Kar ta objekt tudi bo, saj je njegova namembnost, kljub dejstvu, da je najemnik prostora slovenska zveza za avtošport AŠ2005 (lastnik pa vojska), seveda mnogo širša.

Znameniti lok je tudi po prenovi ostal

Po začetnih težavah je sredi zime delo na poligonu prevzel Miro Marinšek s svojo ekipo in te dni je tako poligon s 2.100 metrov dolgo progo tik pred dokončanjem. Nujno potrebno, saj je preko vikenda že napovedana prva dirka slovenskega prvenstva. Od januarja je ekipa garala na poligonu tako rekoč vsak dan, uredili so FIA robnike (ki se jih je nabralo za 900 metrov), postavili 140 metrov ograje v ‘pit lanu’, pripravili izletne cone z gramozom (za 1500 kubičnih metrov), porušili dva hangarja, postavili ograje ob dirklišču, pobarvali oznake in robove … Skratka objekt je tako rekoč pripravljen za otvoritveno prireditev, kar si lahko na fotografijah tudi ogldate. “Le še nova vrata potrebujemo,” se zasmeje Miro Marinšek, ki pa pravi, da tudi ta že čakajo na vgradnjo.

Za 900 metrov je posebnih FIA robnikov

Sicer pa je urejen tudi servisni prostor (ali boksi), ki je zaenkrat še pod ličnimi šotori, kjer je prostora za 20 avtomobilov (zraven je tudi WC s prhami), na (dokončno in popolno) prenovo čakata še zgradba ob poligonu in manjša hišica za časomerilce, tu sta še voda in elektrika (zaenkrat še agregat). Marinšek pa trdi, da bo kakor hitro bo to mogoče urejen tudi servisni prostor z grajeno zgradbo.

Pogled na prvi desni zavoj po ciljni ravnini

Da bo poligon Cerklje Gaj vsestranski objekt govori tudi dejstvo, da so ob progi že postavili tudi dovolj zahtevno progo za učenje terenske vožnje, načrtov pa je seveda še več. Nedvomno je, da Slovenija več kot potrebuje tak poligon tehnične kulture, kjer bo mogoče poučevati vožnjo, na dveh in štirih kolesih, varno preizkušati zmogljivosti stroja (in sebe), navsezadnje tudi dirkati.

Če bo vse po načrtih, bomo še pred koncem leta progo lahko spoznavali skupaj na novem EVO trackdayu.

More Stories
Prvi Polo WRC v privatnih rokah