Ponudbo serije 8 popolnjuje M8 Gran Coupe

BMW je razkril še zadnji manjkajoči kos sestavljanke serije 8

M8 Gran Coupe in M8 Competition Gran Coupe bosta v boju za kupce tekmovala s Porschejevo Panamero in štirivratnim AMG GT-jem, deloma pa morda tudi z občutno cenejšim, a malo manj imenitnim M5. Mehansko je sicer enak M8 kupeju in kabriu, ima pa seveda dodaten par vrat, 23 cm dodatne dolžine (5072 mm) in 20 cm daljšo medosno razdaljo (3023 mm). Slednje pomeni tudi več prostora v drugi vrsti, ki pri kupeju in kabriu za odrasle ljudi ni uporabna.

Kljub večjim dimenzijam in teži, ki je pri BMW-ju niso navedli (a verjetno malenkost presega dve toni), so zmogljivosti resne. Samo 3,2 sekunde potrebuje M8 Competition Gran Coupe do 100 km/h, M8 Gran Coupe pa desetinko več. O motorju smo pisali že večkrat – gre za enako, dvojno prisilno polnjeno V8 enoto, ki poganja že v modele M5, X5/6 M in M8. Ponovimo, da zmore 441 kW (600 KM) moči ter 750 Nm največjega navora z dodatnimi 19 kW (25 KM) v različici Competition. Moč se prenaša na vsa štiri kolesa preko osemstopenjskega menjalnika (sprednji kolesi je mogoče odklopiti in voziti v načinu z zadnjim pogonom), na zadnji osi pa je aktivni M diferencial z vektoriranjem navora. Kot dvovratni M8, ima tudi Gran Coupe prilagodljivo vzmetenje, integriran zavorni sistem (kar pomeni tudi možnost nastavljanja odziva zavornega pedala) ter volanski mehanizem s prilagodljivim razmerjem.

More Stories
(Ne)sveta trojica