…se glasi naslov Porschejeve objave za medije. GT podvozje, aerodinamika, ročni menjalnik in najpomembneje – šest valjev. To je novi Porsche 718 GT4

V aktualnem modelu 718 je torej prvič na voljo šestvaljnik. Natančneje v najnovejši različici z oznako GT4 in dveh karoserijskih izpeljankah – 718 Cayman GT4 in 718 Spyder GT4. Gre torej za najmočnejši in najbolj skrajno naravnan 718, ki se spogleduje tudi z dirkaško stezo. Bokserski šestvaljnik s štirimi litri prostornine zmore 309 kW (420 KM) in 420 Nm največjega navora. In ja – besedna zveza “prisilno polnjeni” ni izpuščena zaradi napake! Novi šestvaljnik pa se zato oddolži s filtrom trdih delcev za bencinske motorje ter tehnologijo prilagodljivega upravljanja valjev, s katero v nizki obremenitvi prekine dotok goriva sklopu valjev.

Oba avtomobila s šeststopenjskim ročnim menjalnikom do 100 km/h pospešita v 4,4 sekundah, kar je dve desetinki hitreje od Boxsterjev in Caymanov S ter GTS. Oba presežeta 300 km/h, Spyder GT4 doseže 301 km/h največje hitrosti, Cayman GT4 pa še 2 km/h več. Ko se je potrebno ustaviti, pa delo prevzamejo zavorne čeljusti iz enega kosa aluminija, medtem ko je za doplačilo na voljo tudi Porschejev sistem karbosnko keramičnih zavor.

Podvozje je nižje za 30 mm, Porschejevo aktivno upravljanje blaženja (PASM) pa serijsko. Sistem za nadzor stabilnosti so prilagodili in ga je mogoče izklopiti v dveh stopnjah, oba avtomobila pa imata tudi mehansko zaporo diferenciala s Porschejevim sistemom za vektoriranje navora. Za resne “track day” podvige so v opcijskem paketu Clubsport še stabilizator, šesttočkovni varnostni pas na voznikovem sedežu in gasilni aparat. Mimogrede, pri Porscheju pravijo, da je na “severni zanki” Nürburgringa novi model deset sekund hitrejši od starega. S časom 7 minut in pol pa je že v teritoriju Carrere GT.

Prenovljen je tudi aerodinamični paket, ki se pri obeh modelih razlikuje. Cayman ima zadaj krilce, ki proizvaja 20 odstotkov več potisne sile k tlom v primerjavi s predhodnim Caymanom GT4, kar pri 200 km/h pomeni 12 kg več. Spyder pa ima zadaj manjši spojler, ki se dvigne pri hitrostih nad 120 km/h. Oba modela imata zadaj tudi delujoč difuzor – pri Porscheju pravijo, da je to prvi Boxster, ki pri zadnji osi ustvarja potisno silo k tlom. Sprednji odbijač z razdelilnikom zraka je narejen v GT stilu.