Pri Porscheju so razkrili GTS različici 718 Boxsterja in Caymana. Iz štirivaljnika so uspeli izvleči še nekaj več moči in navora, dodali aktivno vzmetenje, vektoriranje navora in ročni menjalnik pa ponudili serijsko

2,5-litrski štirivaljnik sedaj razvije 269 kW (365 KM), kar je 11 kW več kot v do tega trenutka najmočnejši različici – 718 S in 26 kW več kot šestvaljnik v predhodniku z oznako GTS, ter 430 Nm (na voljo med 1,900 in 5000 vrtljaji). Dejstvo, da je v osnovi še vedno na voljo ročni menjalnik, še vedno navduši. A navdušujoč je tudi čas 4,1 sekund, v katerem 718 GTS s PDK menjalnikom in Sports Chrono paketom pospeši do 100 km/h. Pospeševanje se ustavi pri 290 km/h.

Oba člana družine imata vse tipične GTS dodatke – Sport Design odbijače, zatemnjene luči, črne logotipe, platišča, zaključke izpušnih cevi in podobno. Vizualni dodatki so sicer primerno podpkrepljeni s tehnološkimi. Sport Chrono paket (omogoča agresivnejše nastavitve, podvozja, vodljivosti in motorja), vektoriranje navora (PTV) z mehansko zaporo diferenciala in prilagodljivo podvozje so v serijski opremi.

Ker je GTS namenjen tudi dirkališču in dirkaškim entuziastom, pa so pri Porscheju poskrbeli tudi za aplikacijo (Porsche Track Precision App), s katero lahko voznik spremlja in analizira podatke o svoji vožnji na svojem pametnem telefonu.