Pri Porscheju so že pripravljeni na poletje. 911 Cabriolet obljublja dinamiko, enako Coupeju

Enako kot Coupe, bo tudi Cabriolet sprva na voljo v različicah Carrera S in Carrera 4S, v letošnjem letu pa se jima bodo pridružile še osnovna Carrera, pa GTS in Turbo. Pri Porscheju pravijo, da so izboljšali splošno trdnost karoserije v primerjavi z že tako precej čvrstim predhodnikom. Strukturo so ojačali z dodatnimi deli v tleh karoserije ter v predelu med voznikom in motorjem, točke vpetja motorja pa so približali težišču avtomobila. Tako obljubljajo, da bo Cabriolet ohranil dinamične lastnosti Coupeja, odsotnosti strehe navkljub. Da mislijo resno, so pokazali z dejstvom, da je pri Cabrioletu prvič na voljo športno PDCC podvozje, ki ga je bilo doslej mogoče izbrati samo pri Coupeju in Targi. Razlike v teži zaradi ojačitev in strešnega mehanizma niso razkrili. Ne glede na pogon – zadaj ali na vsa štiri kolesa – ima Cabriolet sedaj v obeh različicah enako karoserijo.

Cabriolet mi nikoli ni bila  najljubša karoserijska različica 911-ice, saj z odprto streho manjka pomemben del značilne silhuete avtomobila, ki pa je s platneno streho niso nikoli uspeli popolnoma nadomestiti. Podobno menim tudi sedaj, ko je prvič na ogled novi model. Zajeten zadek se zdi iz nekaterih kotov brez strehe malce nenavaden. Streha sicer po novem vsebuje magnezijeve strukturne elemente z namenom preprečevanja “napihovanja” pri zelo visokih hitrostih. Spusti ali zapre se v 12 sekundah, pri hitrostih do 50 km/h.

Od tu naprej je – razen pospeškov seveda – vse ostalo večinoma identično. Pa tudi pospeški  pravzaprav ne zaostajajo prav veliko. Zgolj 0,2 sekundi je S s Sports Chrono paketom pri 3,9 sekunde počasnejši od enakega Coupeja (do 100 km/h), prav tako 4S – pri 3,6 sekunde. Tudi tukaj je enak trilitrski prisilno polnjeni šestvaljnik in osemstopenjski dvosklopčni samodejni PDK menjalnik (na voljo bo tudi ročni). In 331 kW (444 konjskih moči) moči ter 530 Nm največjega navora.

Prav tako je na voljo preostala vozniška tehnologija, kot je krmiljenje zadnjih koles, aktivni sistem stabilizatorjev in aktivna aerodinamika. Tudi v Cabrioletu bo mogoče izbrati način za vožnjo v dežju oz. preprečevanje aquaplaninga. Avtomobil s pomočjo mikrofonov v sprednjem odbijaču zazna mokre razmere in voznika opozori na preklop načina. Nato zniža navor in ga več pošlje na sprednja kolesa (v različici 4S), odpre aerodinamične zaklopke za več potisne sile k tlom in prilagodi sistema za stabilnost in oprijem.

Podobno je v notranjosti, ki je z novo generacijo pridobila osrednji 10,9 palčni zaslon, dva priročna zaslona pri vozniku in – pomembno – obdržala osrednji analogni prikazovalnik vrtljajev.