Že drugo leto bo privatnim dirkačem na voljo atraktivni 718 Cayman, ki ga v športnem oddelku Porscheja že razvijajo za reli razred R-GT

Dolgo in uspešno tradicijo šestdesetih in sedemesetih let v reliju, ko sta v 911-icah blestela Bjorn Waldegard in Vic Elford, kasneje tudi Walter Rohrl, bo tako Porsche končno uradno nadaljeval tudi s tovarniško pripravljenim dirkalnikom v prestižnem razredu R-GT.

Odkar je FIA leta 2011 ustanovila ta razred, je sicer požel precej omejeno zanimanje, saj je tovarniško pripravljenih dirkalnikov le malo. Poleg Lotusa je omembe vreden le še Fiatov projekt Abartha 124 in Aston Martina. V zadnjih nekaj letih je bilo videti tudi nekaj modelov Porschejevih 911, toda šlo je za čisto privatne projekte. Še najdlje je prišel prav tovarniški Porschejev voznik Romain Dumas, ki ima v lasti delavnico za pripravo 911-ic za francosko asfaltno prvenstvo. Francoz, ki je sicer tudi večkratni zmagovalec dirke 24 ur Le Mansa in znamenite gorske dirke Pikes Peak, je tudi razvojni voznik projekta.

Cayman 718 R-GT, s katerim pri Porscheju dražijo zainteresirano publiko od lanskega nastopa (kot predvozilo) na reliju WRC v Nemčiji, je zdaj končno dobil zeleno luč. Bo pa novi dirkalnik s sredinsko nameščenim motorjem baziral na modelu 718 GT4 Clubsport, torej ga bo poganjal 3,8 litrski šestvaljnik s 313 kW (425 KM). Seveda gre za razred, kjer nastopajo modeli z manj dovoljenimi spremembami in omejenim razmerjem moči na težo (3,4 kg/KM), kar se seveda potem pozna tudi pri vzdržljivosti in stroških uporabe. V glavnem gre za spremembe na podvozju in zaščiti, zavorah, čvrstosti karoserije (varnostna kletka, sedeži, pasovi) in posebnih dodatkih. Seveda pa je zaradi pogona na zadnji par koles tak model konkurenčen predvsem na relijih na asfaltni podlagi, kjer so ti avtomobili magnet za publiko.

Walter Röhrl in Christian Geistdörfer s Porschejem 911 SC na reliju San Remo (1981).