Prava mera privlačnosti

Audi RS5 Sportback

Bo Audijev prvi RS v karoserijski različici Sportback boljši od kupejevskega dvojčka? 

Mnogi ljubitelji znamke zatrjujejo, da so edini pravi hitri Audiji tisti s karoserijsko obliko kombija ali Avanta. To je nekakšno nepisano pravilo. Generacije RS4 in RS6 so se kalile na zapuščini legendarnega RS2 in so pri tistih kupcih, ki iščejo pravo razmerje med prostornostjo in močjo motorja, nadvse priljubljene.

Vendar pa, če odmislim prostornost (in morda model R8), potem se pri Audiju na športnem področju ne dogaja prav veliko. Lahko bi celo trdil, da sta tako RS3 kot TT RS (čeprav spodobno hitra) bolj kot ne ‘topa instrumenta’ v smislu zabave v vožnji. Zato je logično vprašanje – kam torej uvrstiti RS5? Kot predstavnika razreda Granturismo bi ga sicer lahko razumel tudi kot ‘junior’ Bentleyja, kot predstavnika razreda športnih kupejev pa mu v primerjavi s C63 ali M4 primanjkuje na vseh koncih in krajih. Je hiter, a ne zahteva preveč od voznika, ponuja ogromno oprijema, a nudi premalo zabave. Je pa odličen za premagovanje večjih razdalj z nekaj malega zabave, če cesta to dopušča. Zdi se, kot da ni preveč upanja za novega RS5 Sportbacka, pa čeprav gre za premiero, saj je Audi prvič prilepil značko RS na karoserijsko izvedbo Sportback.

Tudi po prestanem WTLP-ciklu so številke 2,9-litrskega V6, ki je nastal v sodelovanju s Porschejem, ostale nespremenjene – 450 konjskih moči in 600 Nm navora, kar ga sicer uvršča na zadnje mesto v primerjavi z AMG-jem, Alfo Romeo in BMW-jem. 

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 84)

Stuart Gallagher

Audi RS5 Sportback
TEHNIČNI PODATKI
Motor V6, 2.894 ccm, dvojni turbo Moč 330 kW (450 KM) med 5.700 in 6.700 vrt./min Navor 600 Nm med 1.900 in 5.000 vrt./min Teža 1.720 kg (195 kW/265 KM na tono) 0–100 3,9 s Hitrost 250 km/h (omejena) Cena 82.700 EUR (Nemčija)
Unikaten videz
Kakovost
Uglajenost pri višjih hitrostih
Dolgočasen motor
Težave na tehnično zahtevnih cestah
4.5
EVO OCENA