Pri Audiju so se odločili, da največji model osvežijo – in ga približajo sodobnejšemu Q8

Menda bo že sredi septembra Audi tudi uradno predstavil in začel prodajati Q7 v osveženi podobi. Navsezadnje gre za drugo generacijo modela, ki je v tej obliki na voljo že od 2015. Največ dela so dobili oblikovalci, ki so osvežili sprednji del z večjo masko v obliki oktagona, ki zdaj spominja na Q8. Tu so seveda še novi LED žarometi, ki so lahko tudi matrični laserski, poleg hibridizacije pogona pa je daljši še seznam opreme in asistenčnih sistemov.

Audijevi oblikovalci so proti pričakovanju resneje posegli tudi v zadek, kjer so spremenili zadnje luči, ki so zdaj ožje in širše in jih povezali s kromirano prečko, podobno kot v novejših modelih. Spremembe zunanjosti in odbijačev pa niso bistveno posegle v zunanje mere, saj v dolžino sedemsedežnik (kar je seveda doplačilna opcija) še vedno meri resnih 5,063 metra, kar je natanko 11 mm več od odhajajočega modela. Vsekakor pa je bistveno več novosti v notranjosti, kjer voznika pričaka sodobna in povsem digitalizirana notranjost, sestavljena iz treh zaslonov, preko katerih krmili praktično vse sisteme v avtomobilu. Dvojni in na dotik občutljivi zaslon na prenovljeni osrednji konzoli je podobno kot v modelu A8 in Q8 del MMI sistema in z voznikom (namesto preko ploščice na dotik) komunicira z akustičnim in haptičnim signalom (tresljaj ob dotiku) ob sprehajanju po zaslonu. Tretji je seveda 12,3 palčni Audi Virtual Cockipt, ki ponazarja prilagodljivo digitalno instrumentno ploščo.

Za Q7 bodo še vedno na voljo le V6 agregati (dva TDI z oznako 45 in 50  in en TFSI motor z oznako 55), vsi trilitrski in blago hibridizirani. Ter seveda povezani s samodejnim osemstopenjskim menjalnikom. Pri sistemu blagega hibrida gre za jermenski zaganjač/alternator, ki s pomočjo 48 V delne električne platforme omogoča bolj učinkovito regeneracijo in hitrejši ter bolj neopazen izklop in predvsem zagon motorja. S tem so razbremenili motor in omogočili daljše faze jadranja z izklopljenim motorjem (med 55 in 160 km/h). S tem je poraba lahko nižja tudi do 0,7 litra na 100 km. Lastnik bo lahko Q7 za več dinamike in udobja še vedno opremil tudi s prilagodljivim zračnim vzmetenje (do 90 mm) in blaženjem, vodenimi stabilizatorji, pa štirikolesnim krmiljenjem in še kaj bi se našlo. Tudi s S line podvozjem na primer, ki  zračne vzmeti zniža za 15 mm.