Nissanov uspešen križanec je v drugi generaciji doživel osvežitev, ki prinaša več kakovostnih materialov v notranjosti, lepotne popravke in nekaj nadgradnje udobja

Gost promet v centru prestolnice pač ni prav primeren kraj za nabiranje prvih izkušenj prenovljenega Qashqaia, ki je v takšni podobi pripeljal leta 2014. Recimo temu, v takšni podobi, saj je doživel nekaj lepotnih popravkov, ki so najbolj vidni na prednji maski vozila. Dodani oblikovni elementi poskrbijo za bolj izrazito podobo, nove so tudi prednje luči, seveda tudi v polni tehnologiji LED s prilagodljivim svetilnim snopom. Z novima odbijačema pa se je skupna dolžina Qashqaija povečala za 17 milimetrov, kar pomeni, da sedaj meri v dolžino 439 centimetrov.

A če težko potrdim, da je po prenovi manj nagibanja karoserije v zavojih zaradi čvrstejših stabilizatorjev, ali pa, da so blažilci tršiahko pa potrdim, da je občutek za volanom bistveno prijetnejši. Seveda je veliko odvisno tudi od izbranega paketa opreme, a pred prenovo, ni bilo mogoče dobiti sedežev v usnju napa z reliefno prešitim sedalnim delom. Volanski obroč je sedaj nekoliko debelejši, spodaj prirezan in bolje oprijemljiv. Nasploh je vtis prijetnejši, korak bliže premijskemu. Tudi zavoljo novega paketa opreme Tekna+, ki po dolžini spiska opreme prekaša vse do sedaj znane pakete in je namenjen najbolj zahtevnim kupcem, saj ne manjka niti ozvočenje Bose Premium. Uporabljeni materiali so se sedaj na otip prijetnejši, sedeža od opreme N-Connecta naprej pa sedaj premoreta višji naslonski del in več bočne opore.

Za več udobja med vožnjo so dodali kar nekaj dodatnega izolacijskega materiala in plošča pod motorjem, ki k udobju prispevajo z manj hrupa v kabini. Ponudba motorjev je ostala nespremenjena, ki jo sestavljata dva bencinska agregata (85 kW/115 KM in 120 kW/163 KM) ter dva turbodizla (81 kW/110 KM in 96 kW/130 KM). Štirikolesni pogon je na voljo zgolj z močnejšim turbodizlom, samodejni menjalnik pa s šibkejšim bencinskim motorjem in močnejšim turbodizlom.

Je pa Qashqai dobil tudi številne posodobljene varnostne sisteme, v prihodnjem letu pa bo kupcem ponudil sistem ProPilot, ki pomeni delno avtonomnost vožnje in bo v pomoč pri vožnji v koloni, pri zaviranju in pospeševanju na avtocesti. Pri Nissanu cena tega sistema še ni znana, a jo menda lahko kmalu pričakujemo. Zato pa so znane cene prenovljenega Qashqaija, ki je v osnovni opremi Visia celo za tisočaka cenejši, seveda glede na opremo pred prenovo. Za vstopnega je potrebno odšteti 19.950 evrov, s šibkejšim turbodizlom pa najmanj 22.150 evrov.