Čeprav se navzven morda zdi, da se razred G znova in znova ponavlja, pa je tokratna novica v povezavi z njim še posebej zanimiva – predstavili so namreč novi Mercedes-AMG G 63

Štirilitrski dvojno prisilno polnjeni V8, ki je zamenjal 5,5-litrskega predhodnika, skoraj 2,5 tonskega velikana do 100 km/h požene impresivno hitro – 4,5 sekund je uradni podatek. Za to potrebuje 430 kW moči in 850 Nm največjega navora, ki je na voljo med 2500 in 3500 vrtljaji. Najvišja hitrost je 220 km/h, s paketom Driver’s Package pa jo lahko povišate na 240 km/h. Mercedes navaja 13,2 litra porabljenega goriva na 100 km v kombiniranem ciklu in čeprav se to še vedno ne sliši malo, pa G 63 z izklapljanjem valjev napreduje tudi v tem smislu. Moč se prenaša preko devetstopenjskega Speedshift TCT 9G menjalnika in 4Matic štirikolesnega pogona. Več navora (60 odstotkov) se sedaj prenaša na zadnji kolesni par (prej je bilo razmerje 50:50).

Namembnost razreda G je sicer očitna – sedi namreč na šasiji z lestvenim okvirjem, ima togo premo in tri diferenciale, ki jih je mogoče popolnoma blokirati (sedaj so elektronsko povezani in vodeni elektromehansko). A predvsem G 63 bo imel verjetno še naprej največ takšnih kupcev, ki ga ne bodo nikoli vozili po brezpotjih. So pa pri Mercedesu na področjih, ki vodijo k izboljšanim voznim lastnostim (tudi na cesti), storili občuten korak naprej. Na sprednji osi ima sedaj dvojna trikotna vodila, 55 odstotkov trša je karoserija, izbira načina vožnje ob prilagodljivem vzmetenju pa vpliva tudi na obtežitev volanskega mehanizma ter motor in menjalnik. Načinov je sicer 8 – 5 za cesto in 3 za brezpotja.

Tu je tudi nekaj klasičnih AMG-jevih dodatkov, ki so na razredu G precej specifični, bolj kot na brezpotjih pa uporabni na parkiriščih ali v mestu, vključno z izpušnimi cevmi s stranskim izhodom. Da bo robati terenec izgledal še bolj temačno in kul, pa se lahko odločite tudi za AMG Night Package, s katerim so svetleči deli avtomobila in platišča temnejše barve, manj je tudi osvetlitve.