4kolesa

Renault Captur ima resne namene

Križanec, ki je bil nekoč skoraj sam, ima zdaj vrsto tekmecev, v novi podobi pa jih napada z odločnejšo zunanjostjo, prostornejšo notranjostjo in tehnološkimi posladki

Ko je leta 2013 prišla na ceste prva generacija Capturja, je bil v razredu kompaktnih urbanih križancev samo Nissan Juke, medtem, ko je zdaj v tej druščini vsaj 20 različnih modelov. Gre namreč za trenutno najbolj priljubljeno avtomobilsko kategorijo, ki ji poznavalci tudi za prihodnjih nekaj let obetajo opazno prodajno rast.

Novi Captur, ki je usklajen z najnovejšimi Renaultovimi oblikovnimi smernicami in narejen na skupni Nissan – Renault – Mitsubishijevi platformi CMF B, je nedvomno bolj izrazit, mišičast, predvsem pa krepko večji od predhodnika, saj ga s 4,23 metra v dolžino presega kar za 11 centimetrov. To se seveda še kako pozna pri prostornosti potniške kabine in prtljažnika, ki ob vzdolžnem pomiku zadnje klopi v osnovni postavitvi sprejme 536 litrov prtljage in tovora.

Povsem na novo so notranji oblikovalci ukrojili instrumentno ploščo, ki jo zaznamujejo digitalni merilniki, velik komunikacijski zaslon in tako imenovana lebdeča konzola pri izvedbah s samodejnim menjalnikom. Opazen je napredek pri materialih, ki vzbujajo občutek kakovosti in enako velja tudi za izdelavo. Motorna ponudba obsega tri bencinske in dva dizelska stroja, vsi imajo prisilno polnjenje. V bencinskem delu je osnovni litrski trivaljnik s 74 kilovati (100 KM), sledita pa mu 1,3  litrska štirivaljnika s 96 oziroma 113 kilovati (130 oziroma 155 KM). Oba dizelska motorja sta 1,5-litrska in razvijeta 70 oziroma 85 kilovatov (95 oziroma 115 KM). Oba najmočnejša motorja sta lahko opremljena z dvosklopčnim samodejnim menjalnikom. Pri Renaultu sicer v bližnji prihodnosti obljubljajo tudi priključno hibridno izvedbo z imenom E-Tech (sistemska moč 160 konjev, do 65 km električnega dosega), ki bo pri nas ob koncu pomladi ali v začetku poletja.

Seveda je Renaultov križanec napredoval tudi pri voznih lastnostih in se na cesti obnaša kot kak večji avtomobil. Podvozje je čvrsto in se v ovinkih ne pusti zlahka zmesti, hkrati pa je vzmetenje dobro naravnano  in ponuja dovolj  udobja. Seveda pa bomo lahko več povedali po prvem resnem testu.

Captur je seveda dobro založen z dodatki, ki skrbijo za varno in udobno vožnjo ter povezljivost oziroma dostop do spletnih storitev. Osnovna različica pri slovenskih Renaultovih prodajalcih stane 13.990 evrov, a od tega je mogoče odšteti še popust v višini osmih stotakov in še nekaj vzpodbude pri financiranju nakupa.

Preberite tudi
Pionir se vrača