Izjemni Megane Trophy-R, ki je navdušil z novim rekordom na Zelenem peklu, je zdaj povsem razkrit. Inženirji Renault Sporta so se dela lotili z obsedenostjo zanesenjakov …

Večino podrobnosti so mojstri iz Dieppa spretno skrivali, čeravno smo marsikaj ugotovili že po prvih podatkih in novicah, ki so pricurljale iz Francije. Čisto zares so za ta model, ki bo omejen za zgolj 500 primerkov, inženirji zares dali vse od sebe.


Preberite tudi:

Vozili smo: Megane R.S. Trophy
Vozili smo: Megane R.S.
Vozili smo: Renault Megane R.S. vs Renault Megane R.S. Cup



Najprej seveda pogon – motor je 1,8 litrski, toda za ta olajšan model zmore okroglih 300 konjev (220 kW) pri dokaj visokih 6.000 vrtljajih in ob tem še 400 Nm navora (pri 3.200 vrt./min). Ne zveni prav nič stratosfersko, toda treba je upoštevati še, da so inženirji obrnili cel avto, da bi prihranili vsak možen kilogram. Tako je letela iz avta zadnja klop, zamenjali so celo zadnjo premo (nič več krmiljena, zdaj je klasična poltoga H, narejena posebaj za ta model), vgradili tanjša stekla, odstranili zadnji brisalec, vgradili Akrapovičev izpuh iz lahkega titana, ‘naluknjali’ pokrov motorja iz kompozita, … Če se vam to ne zdi dovolj, gre še naprej. Lahko se namreč odločite za paket Performance, kjer dodajo lahek li-ionski akumulator, školjkaste dirkaške sedeže in H pasove in celo karbonska platišča! Dokupiti pa je mogoče celo zavorni karbonsko keramični zavorni paket – vendar le za 19 palčna paltišča, saj je premer diska že 390 mm … Skratka – do 130 kg je mogoče privarčevati, tako da potem prinese Trophy R na tehtnico 1.306 kg, kar je odličen rezultat.

Seveda pa samo teža ni dovolj, zato so zamenjali blažilce za nastavljive Oehlinsove komponente (višina do – 16 mm, razteg in stisk) , čvrstejše in krajše vzmeti ter debelejša stabilizatorja. Posebna nastavitev geometrije in specifične komponente vpetja so ravno tako zraven, saj so naklon prednjih koles povečali na dobri dve stopinji, kar je precej agresivna številka. Seveda ne gre brez zapore diferenciala, ki je v tem paketu mehanska tipa Torsen. Povečali so še pretok zraka skozi hladilnike in zavore (z dodatnimi odprtinami, ki so upor dvignile le za 1,5 odstotka), dodali Brembove štiribatne zavorne čeljusti (za obstoječo velikost diska 355 mm), zraven pa so seveda tudi posebne pnevmatike Bridgestone Potenza S007.

Pri Renault Sportu trdijo, da zmore nov model do 100 km/h pospešiti v 5,4 sekunde, končna hitrost pa znaša kar 262 km/h. O prepričljivosti takšnega paketa pa smo itak že pisali ob omenjanju rezultata na Severni zanki. Mimogrede – če so vas zasrbeli prsti – pri Renaultu pravijo, da Slovenije ni na zemljevidu držav, kjer bi ga naj ponudili, toda prav mogoče je, da si bodo zavoljo tradicije izbojevali kak mini kontingent. Počakajmo!