Je Talisman kombi, ki prinaša srečo?

Renault Talisman 2,0 Blue dCi 200 EDC S-Edition Grandtour

Prenova agregatov je prinesla tudi dvolitrski dizel, ki je nadomestil 1,6-litrski štirivaljnik

fotografije Klara Kulovec

Roko na srce, Talisman je bil z 1,6-litrskim (in 1,5 l) turbodizlom, s katerim je bil na voljo od začetka prodaje pred tremi leti, za marsikoga nekoliko podhranjen, saj vendarle ne gre za majhen niti lahek avto. Sedaj pa se mi končno zdi, da se lahko z najmočnejšim motorjem mirno postavi ob bok konkurence, ki ponuja podobno zmogljive turbodizelske motorje že nekaj časa. In tako motoriziran Talisman, ne glede na karoserijsko različico, je šele sedaj pravi potovalnik, tudi poslovna limuzina, če želite (tudi za to ima potrebne argumente). Zmogljivejši dvolitrski motor je v primerjavi s predhodnikom za 28 kilovatov (39 KM) močnejši, navora je več za 20 njutonmetrov. In kaj to pravzaprav pomeni na cesti? Talisman sedaj z mesta do stotice pospeši v 9,1 sekunde, torej omenjeni rezultat doseže za pol sekunde hitreje kot prej z 1,6-litrskim agregatom. A to ni edina prednost. Novi motor je opremljen s selektivnim redukcijskim katalizatorjem (SRC), ki s pomočjo sečninske raztopine dušikove okside pretvarja v neškodljive izpušne pline, torej je tudi okolju prijaznejši.

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 83)

Sebastijan Zorenč

Renault Talisman 2,0 Blue dCi 200 EDC S-Edition Grandtour
TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni štirivaljnik, 1.997 ccm, turbodizel CO2 od 148 do 162 g/km Moč 147 kW (200 KM) pri 3.500 vrt./min Navor 400 Nm od 1.750 do 3.500 vrt./min Zmogljivosti 9,1 s (0-100 km/h), 224 km/h Teža 1.689 kg (87 kW/tono) Cena 36.990 EUR
Kultiviran turbodizel z dovolj moči
Občasno neusklajeno delovanje podvozja na slabem asfaltu
3.5
EVO OCENA