Zadaj nameščen motor, pogon zadnje osi, več moči in napis Renault Sport … trenutno najbolj vroč Twingo torej obeta.

Lahko bi vam naštel nekaj dejstev o novem Twingu GT, zaradi katerih se vse skupaj sliši kot dobra zgodba. Recimo zadaj nameščen motor, pogon zadnje osi ali pa to, da so ga pripravili strokovnjaki iz Renaultovega športnega oddelka Renault Sport.Ampak nočem vas zavajati, ker – kot se je izkazalo – je idejna zasnova precej boljša kot dejansko stanje. S skromnimi 80 kilovati (110 KM) predstavlja Twingo GT v 40-letni zgodovini najmanj zmogljiv avtomobil, ki nosi značko Renault Sport. In to kljub relativno majhni teži (1001 kg). Moč prisilno polnjenega 900-kubičnega trivaljnika so Francozi s pomočjo obdelave centralne krmilne enote (ECU) in precej specifične odprtine za dovod dodatnega hladnega zraka nad levim zadnjim kolesom sicer nekoliko povečali (s standardnih 66 kW/90 KM na 80 kW/110 KM).

Pri Renault Sportu so se nekoliko posvetili tudi podvozju, tako da ima Twingo GT za 40 odstotkov trše vzmeti in blažilnike, nekoliko debelejši prednji stabilizator in za dva centimetra je bližje tlom. Posvetili so se tudi volanskemu mehanizmu, tako da je ta sedaj bolj neposreden. Tudi elektronski angel varuh (ESP) se zdaj vmeša v početje nekoliko pozneje kot sicer, a popolnoma ga je nemogoče izklopiti.

Namenili so mu 17-palčna platišča, dvojni zaključek izpušnega sistema in unikatno grafično podobo, tako da je videti bolj surovo in hkrati prikupno. Odraža ga tudi kakovostna izdelava in kar zajeten paket opreme, ki je standardna…

Več preberite v tiskani izdaji.

Renault Twingo GT
Tehnični podatki
Motor: vrstni trivaljnik, 898 ccm, turbina
CO2: 115 g/km
Moč: 80 kW (110 KM) pri 5.750 vrt./min
Navor: 170 Nm pri 2.000 vrt./min
0–100 km/h: 9,6 s
Hitrost: 180 km/h
Teža: 1001 kg (82 kW/112 KM na tono)
Cena: 13.990 EUR
Zabaven dizajn
Še kar zmogljiv
Manj zabaven, kot bi Renault Sport z zadaj nameščenim motorjem moral biti
3
EVO OCENA