Ni še Cupra, toda zaenkrat bo moral zadostovati tudi FR

Španci gradijo na popularnosti Atece – obstoječim opremskim paketom so dodali novega, ki gre v  smeri športnosti. Poimenovali so ga seveda FR, ki je pri Seatu prva stopnica v svet športa. No, pri SUV-ju gre seveda bolj za šminko kot za resno predelavo. Kljub temu pa je za FR poleg nove maske, sprednjega dela , v barvo karoserije obarvanih obrob kolesnih izrezov, poudarjenih pragov z aluminijastimi vložki in spojlerskega zavihka zadaj, namenjen tudi nov motor.

Gre za najmočnejši bencinski štirivaljnik 2.0 TSI z močjo 140 kW (190 KM), ki bo prvič v Ateci, vselej s štirikolesnim pogonom (sicer bodo za FR na voljo motorji z razponom moči od 110 kW (150 KM) do 140 kW (190 KM). Poleg novih platišč 245/40 R19 si lahko kupci za FR omislijo tudi uravnavano blaženje in celo progresivno volansko letev, serijska oprema pa vključuje tudi športna sedeža z oblazinjenjem iz alkantare. Tako si lahko kupci športnega terenca zares naredijo – športnega. Vsekakor pa je že pojav modela FR dober znak, da bi se v paleti lahko kmalu pojavila tudi Ateca Cupra z dvolitrskim turbo motorjem, ki bi lahko prevzel predzadnjo verzijo moči Leona (zdaj 300 prej 290 konjev) in se uvrstil tik pod Leona Cupra, ki je vendarle najbolj prepoznaven Cupra model.