Singer je končno pokazal tudi celoten rezultat projekta, ki je v zadnjem času nastajal v sodelovanju z Williams Advanced Engineering. Nastal je najbolj ekstremno predelan 911 izpod Singerjevih rok

Z Williamsom so sodelovali pri nastanku izboljšav na motorju, podvozju in karoseriji. Projekt se imenuje Dynamics and Lightweighting Study (DLS), začel pa se je z naročilom stranke, ki si je želela izboljšanih zmogljivosti na svojem 964, pri Singerju pa so se nato odločili, da bodo projekt zastavili širše in na podoben način prenovili še 75 drugih modelov 964. Williamsovih modifikacij sicer ne bodo opravili v Kaliforniji, ampak v britanskem Oxfordu. Znano je, da povprečna modifikacija pri Singerju zahteva 4000 ur ročnega dela.

Srce avtomobila predstavlja štirilitrski šestvaljnik, ki so nam ga predstavili že v avgustu, pri čemer je bil zanimiv tudi elegantno speljan dovod zraka, ki vstopa pri zadnjih stranskih oknih. Gre za dodelavo Mezgerjevega kultnega, zračno hlajenega, 3,6-litrskega šestvaljnika. Zmore kar 500 konjskih moči (373 kW), zavrti pa se preko 9000 vrtljajev. Z uporabo lahkih materialov, kot so karbonska vlakna, magnezij, titan ter zlitina inconel, so v primerjavi z originalnim motorjem občutno znižali težo.

Ob prirastku moči so morali s pomočjo Williamsa primerno prilagoditi tudi podvozje. Izboljšali so geometrijo in razpon nastavljivosti, mnoge komponente so izdelali iz lahkih materialov. Prazen avtomobil tehta pravzaprav samo 990 kilogramov, zahvaljujoč uporabi materialov, kot so magnezij, titan in ogljikova vlakna.

Tudi na videz je avtomobil agresivnejši s sodobnejšo podobo od sicer bolj diskretno predelanih 991-ic, ki smo jih navajeni pri Singerju. Širše so kolesne odprtine, ki spominjajo na dirkalnike 934 RSR, tudi tokrat pa je celotna karoserija narejena iz ogljikovih vlaken.

Ob Williamsu in Hansu Mezgerju, se v takšni ali drugačni vlogi v povezavi z avtomobilom pojavlja še nekaj znanih imen. 18-palčna platišča iz magnezija dobavlja BBS, lahek zavorni sistem Brembo, šeststopenjski ročni menjalnik je delo Hewlanda, v vlogi svetovalcev pa sta se znašla Marino Franchitti in znani Porsche navdušenec, Chris Harris, katerih bralcem Evo magazina ni potrebno posebej predstavljati.