Vse, kar je potrebno, in ničesar preveč

Škoda Scala 1,6 TDI

S turbodizlom je lahko Scala pravi dolgoprogaš, ki ob tem prepriča s prostornostjo, primerno mladim družinam

fotografije Jure Kralj

Ko takole na hitro pogledam oznako tega avtomobila, se zdi TDI kar nekoliko odtujeno, čudno, pozabljeno … Resnica je, da so dizli, tudi v tem segmentu, vse bolj redki, če ne že nezaželeni. Zanimivo, ko pa se v tem trenutku zdi, da je prav dizel tisti, ki lahko proizvajalce vsaj delno odreši visokih kazni prekoračenih emisij CO2. Saj veste, 95 evrov za vsak prekoračeni gram ogljikovega dioksida na prevoženi kilometer … 

Tako se mi zdi dizelski stroj tudi v avtomobilu kompaktnega segmenta še vedno smiseln. Predvsem, če ste veliko na cesti, radi potujete in se ne vdajate pridiganju zagovornikov električne mobilnosti. Scala je namreč več kot le kompaktnež. S prostorno notranjostjo je namreč nekakšen vstop v segment družinsko uporabnih avtomobilov – prtljažnik zmore pospraviti kar 467 litrov prtljage. Naj povem, da lahko s svojimi 190 centimetri višine brez težav sedem na zadnjo klop, upoštevaje, da je prednji sedež, torej voznikov, ostal v položaju, ki je zame pač najbolj ugoden. Imenitno!

Notranjost je bolj zadržana kot zunanjost, čeprav s fizičnimi gumbi klimatske naprave in bližnjicami multimedije omogoča lahkotno upravljanje za vse generacije voznikov.
Prtljažnik zmore pospraviti kar 467 litrov prtljage.

Celoten prispevek v tiskani izdaji (št. 86)

Peter Zorenč

Škoda Scala 1,6 TDI
TEHNIČNI PODATKI
Motor vrstni štirivaljnik, 1598 ccm, turbodizel CO2 108 g/km Moč 85 kW (115 KM) od 3250 do 4000 vrt./min. Navor 250 Nm od 1500 do 3250 vrt./min. Zmogljivosti 10,1 s (0-100 km/h), 201 km/h Teža 1324 kg (64 kW/tono) Osnovna cena 20.009 evrov
+
prostornost in uporabnost
poraba goriva
-
zadržano zasnovana notranjost
počasen ročni menjalnik
4
EVO OCENA
Preberite tudi
Kaj trojki prinaša hibridnost?