Elektromobilnost sicer začenja hibridni superb, toda prvi električni avtomobil sledi 2020

Kljub dejstvu, da so pri Škodi dolgi zavračali možnost razvoja električnih vozil, so morali priznati trende, ki jih je sicer sprejel matični koncern v novi strategiji razvoja. Na salonu v Šanghaju (19.-28. april) bodo tako Čehi pokazali študijo všečnega kupejevskega športnega terenca, ki ga bosta gnala dva zmogljiva električna motorja s skupno (sistemsko) močjo 225 kW (306 KM). To nedvomno pomeni, da gre za koncept hitrega in zabavnega modela, s pospeški na ravni GT segmenta vozil.

Ostale podatke pri Škodi še skrivajo, razen da trdijo, da bo naj imel 4,64 metra dolg koncept teoretični doseg do 500 km z enim polnjenjem li-ionskih baterij v dnu vozila. In da bo končna hitrost modela, ki bo imel po potrebi tudi štirikolesni pogon, omejena na 180 km/h, s čimer bi lahko vplivali na realni doseg. Tega bi naj pomagala podaljševati tudi rekuperacija zavorne energije in dobra aerodinamična podoba tega kupejevskega SUV-ja.

Koncept, ki bo na salonu v Šanghaju, morda niti ne bo prvi, saj so pri Škodi dejali le, da bo prvi povsem električni gnan avtomobil na voljo leta 2020. Do leta 2025 pa bi naj tudi Škoda ponudla kar pet povsem električnih modelov (vsi na koncernski MEB platformi). Toda pot elektrifikacije znamke bo začel superb, ki bo na trgu že leto prej (2019) in sicer v obliki priključnega hibrida. Pri tem se bo prav gotovo naslanjal na tehnologijo, ki jo koncern že ponuja v passatu GTE, ki zmore sistemsko moč 160 kW (218 KM) in pospeši do 100 km/h v zelo spodobne 7,6 sekunde.