Pri Škodi so predstavili prenovljenega Superba, ki bo v različici iV prvič na voljo s hibridnim pogonskim sklopom, prvič pa tudi kot Scout. Citigo bo dobil povsem elektrificirano različico

Navideznih sprememb pri Superbu sicer ni veliko. Osvežili so odbijače, luči, posodobili so tudi notranjost. Zato pa so pripravili nekaj zanimivih tehničnih novosti. Žarometi so prvič matrični LED, zandje luči ro ravno tako v LED tehnologiji s aktivnimi smerniki, posodobili so asistenčne sisteme, nov je virtualni kokpit (doplačilo), največja novica pa je zagotova nova različica s priključnim hibridnim pogonskim sklopom, imenovana iV. Superb iV bo tako prvi hibrid v Škodini ponudbi, oznako nove podznamke pa bodo v prihodnje nosili vsi Škodini električni in elektrificirani modeli.

Pogonski sklop sestavljata 1,4-litrski bencinski prisilno polnjeni TSI motor in električni motor, ki skupaj zmoreta 160 kW (216 KM) moči. Baterijski sklop imazmogljivost 13 kWh, električni doseg znaša po WLTP normi 55 kilometrov, s polnim rezervoarjem goriva pa je mogoče prevoziti 850 kilometrov. Še naprej pa bodo na primer ponujali tudi različico 2.0 TSI z znanim bencinskim prisilno polnjenim štirivaljnikom (EA888) z 206 kW največje moči (276 KM), ki si ga Superb v hiši deli z Gofom R, Cupro Ateco in Audijem TT S.

Superba bo prvič mogoče izbrati tudi v različici Scout. Tudi pri Superbu bo to pomenilo robustnejši izgled s plastičnimi dodatki okoli celega avtomobila, 15 mm višjo oddaljenost od tal ter štirikolesni pogon.

Popolno elektrifikacijo pa je doživel model na nasprotnem koncu Škodine ponudbe – mestni Citigo, oziroma Citigoe iV, kot se imenuje prvi povsem električni model v Škodini zgodovini. Z električnim motorjem zmore 61 kW moči (83 KM) in 210 Nm navora, ki je v celoti na voljo seveda takoj. Citigoe iV se tako do 60 km/h požene v 7,6 sekundah, najvišjo hitrost pa je omejena na 130 km/h. S polno 36,8 kWh baterijo se bo mogoče brez polnjenja peljati do 265 km. Proizvodnja se bo pričela v drugi polovici letošnjega leta, dobave pa so predvidene na začetek 2020.