Kia je nadgradila prestižnega športnega kupeja z bolj ostro vezijo GTS. In s tem razveselila ‘drifterje’ … Zaenkrat le onstran luže

Gre predvsem za nadgradnjo štirikolesnega pogona AWD, ki v tem modelu povezuje bolj vozniško usmerjenega zadnjega pogona in varnega štirikolesnega pogona, ki obljublja predvsem več oprijema. Nov sistem, ki so ga poimenovali D-AWD, namreč dodaja nov program, ki bo blizu voznikom z več volje do drsenja zadka. Program D (ali Drift) namreč pošilja na zadnjo os 100 odstotkov navora, kar seveda pomeni, da navor 3,3 litrskega prisilno polnjenega šestavljnika (510 Nm) hitro (pre)obremeni zadnje pnevmatike. In igra se lahko začne … Idejni oče tega programa je sicer Albert Biermann, ki očitno še vedno zelo natančno spemlja, kar delajo pri njegovem nekdanjem delodajalcu (BMW M).

Ob zdrsu pa pomaga vzpostavljati oprijem in predvsem vzdrževati inercijo zadka tudi vgrajena zapora zadnjega diferenciala, takšni zabavi pa je prirejena tudi nadzorna elektronika in delovanje samodejnega menjalnika, ki v tem programu ne prestavlja navzgor samodejno. Sicer pa ima voznik še možnost programa Comfort in Sport. Pri prvem je na zadnjo os speljano ‘le’ 60 odstotkov navora, pri drugem 80. Seveda sledijo temu tudi ostali parametri, kot je prilagodljivo blaženje, servo podpora, …

Stinger GTS bo zaenkrat na voljo v ZDA, pa še to v skromnih 800 primerkih, poleg pogona pa ima ta Stinger tudi posebno oranžno barvo, nekaj karbonskega okrasja in več opreme.