Ali je Suzukijev križanec z novim samodejnim menjalnikom zdaj tudi dinamičnejši?

Pravzaprav je SX4 S-Cross lani jeseni pripeljal v prenovljeni podobi. Precej svežine je doživela zunanjost z izrazito kromirano prednjo masko (ki je resda stvar osebnega razumevanja lepote), manj sprememb je v notranjosti z novimi sedežnimi prevlekami, nadgrajenim infotainment vmesnikom, s kupom varnostne opreme in še in še …

Suzuki SX-4 S-cross

Zunanjost je doživela kar precej sprememb, še posebej prednja maska s pokrovom motorja.

Prav nič razgrajaški 1,6-litrski štirivaljni turbodizel je sedaj na voljo s povsem novim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko. Motor resda postreže z dovolj navora že od približno 1.500 vrtljajev naprej in kot tak ponuja udobno vožnjo, pri pospeševanjih pa bi si želel kakšen kilovat moči več. V primerjavi s podobnimi menjalniki pri nekaterih drugih avtomobilih sem pričakoval nekaj več odzivnosti pri prestavljanju, tako v višjo kot tudi v nižjo prestavo. Med vožnjo prestavlja mehko in gladko, skoraj nikdar ne pretirava v višjih vrtljajih, v programu Sport pa ni opaziti bistvene razlike niti pri delu menjalnika, niti pri občutnejši odzivnosti pedala plina. Prestavlja prepočasi, kar potrjuje tudi podatek, da je pospeševanje z ročnim ali samodejnim dvosklopčnim menjalnikom z mesta do stotice enako zadržano – 12 sekund. Gre torej le za subjektiven občutek in način podajanja moči. Običajno zmorejo tovrstni menjalniki dandanes prestavljati hitreje kot povprečen voznik z ročnim menjalnikom.

Suzuki SX-4 S-cross

Notranjost je nadgrajena in še dovolj prostorna tudi za potnike zadaj, kar ni povsem običajno v tem avtomobilskem razredu.

Zato pa v programu Sport več veselja ponuja štirikolesni pogon, ki je plod znanja Suzukijevih strokovnjakov. Sicer se navor v osnovi prenaša na prednji kolesi in le po potrebi na zadnji kolesni par. V programu Sport pa zmore že na suhi podlagi prenesti več navora nazaj, zato ponuja tudi več veselja na zaviti cesti. Manj je podkrmarjenja v zaprtih zavojih in pri dodajanju plina; ko prednji kolesi za trenutek izgubita oprijem, se povsem kontrolirano iz smeri postavi še zadek vozila, na mojem obrazu pa se nariše nasmešek na ustih.

Suzukijev SX4 S-Cross je kakovostno izdelan avtomobil, z več terenske prilagodljivosti kot večina konkurenčnih križancev v tem razredu. Ob tem se izkaže z natančno vodljivostjo in zelo solidno lego na cestišču, kljub višjemu težišču, za odštet denar pa ponuja tudi veliko varnostne in ostale opreme.

SX4 S-Cross premore štirikolesni pogon in veliko opreme za še zmeraj sprejemljiv denar v primerjavi s konkurenco.

Suzuki SX4 S-Cross 1,6 DDIS 4WD
TEHNIČNI PODATKI
Motor: vrstni štirivaljnik, 1.598 ccm, turbodizel
CO2: 120 g/km
Moč: 88 kW (120 KM) pri 3.750 vrt./min
Navor: 320 Nm pri 1.750 vrt./min
Zmogljivosti: 13 s (0–100 km/h), 175 km/h
Teža: 1.355 kg (65 kW/tono)
Cena: 26.800 EUR
Oprema
Pogon za odštet denar
Sicer udoben, vendar nekoliko prepočasen menjalnik
3.5
EVO OCENA